WAAROM

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
willy1962
Lid
Lid

WAAROM

Bericht door willy1962 »

Waarom zijn er altijd problemen als SCS met een update komt en moet er een update komen om de update te herstellen!!
voorbeeld : 1.2.5 --> 1.2.5.1
1.3.0 --> 1.3.1
1.4.1 --> 1.4.3 -->???? --> ???? .............
het zijn geen hobbyisten ze worden er dus voor betaald.Dus je mag er vanuit gaan dat ze weten wat ze doen.
als ik iets maak bij mijn werkgever en elke keer moet er een update (andere collega langs gaan ) komen ben ik mijn baan snel kwijt.
Calzone
Lid
Lid

Re: WAAROM

Bericht door Calzone »

SCS is een klein bedrijf en ETS2 een hele lap tekst aan code. Als ze iets veranderen is de kans groot dat ergens anders weer een fout optreed, dat is het risico van programmeren.

Je hebt er zelf voor gekozen om dit spel te kopen, en als je ETS en STDS hebt gespeeld had je wel enigszins kunnen verwachten dat zulke updates ook bij dit spel zouden komen. Ik denk dat je allang blij mag zijn dat SCS de fouten die gemaakt zijn in zo'n korte tijd weer fixt. SCS is geen bedrijf zoals Electronic Arts die duizenden mensen heeft lopen en die eeuwig de tijd hebben om iets te fixen. Immers hebben ze de buit al binnen wanneer mensen hun spel kopen. SCS vraagt al niet veel voor het spel zelf en probeert ook nog eens zijn klanten tevreden te houden, lijkt mij prima zaak toch?
willy1962
Lid
Lid

Bericht door willy1962 »

ja oké, ik begrijp het ,
maar ik probeer een discussie los te krijgen zodat het voor iedereen duidelijk word hoe het zit.
bekijk de poost maar eens na vanaf de laatste update.
een hoop problemen en een hoop onbegrip bij velen.
en een post van help ik ben aan het rijden en mijn spel slaat vast , heeft niemand wat aan.
en zo loopt het forum vol na elke update ;)
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Dat is het probleem juist, SCS doet wat ze kan, maar zolang veel spelers niet opletten, meldingen en beschrijvingen niet lezen en mods op de verkeerde manier gebruiken komt er nooit een einde aan de vragen en problemen ;)

Bijvoorbeeld; SCS maakt in het spel op twee manieren duidelijk dat een crash 90% van de tijd door mods komt.

1; onder in het hoofdmenu staat een melding als je mods hebt geïnstalleerd en dat SCS hier niet verantwoordelijk is
2; je krijgt nu ook een melding als je een savegame opent waar eenmodin mist

En nóg zijn er mensen die zeggen "help, opeens staat er iets in beeld, wat moet ik doen?!"
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”