Vanmorgen de laatste stad ondekt in de TSM 2.2.1 Map.
ik heb diverse plaatsen meerdere keren bezocht ook zoveel mogelijk nog niet gereden stukken proberen te rijden.
ik zit nu op 86.83 % van de wegen gereden en 100.000 KM.
ik ben klaar voor versie 3.0
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
Hallo mensen,
Ik heb de TSM map 2.2 gedownload, het trailer pack en de fix naar 2.2.1 en heb dat dan geselecteerd in een nieuw profiel en ben gaan rijden. Maar na een paar minuten rijden crasht ETS 2 en kom ik op mijn bureaublad uit. Ik heb -mm_pool_size 600 ook al achter het doel geplaatst van de snelkoppeling (PC met 4 GB RAM). Wat kan ik doen om het toch te laten werken? En straks voor de map 3.0 zal het dan waarschijnlijk ook wel handiger zijn, aangezien die nog groter is.
Ik heb de TSM map 2.2 gedownload, het trailer pack en de fix naar 2.2.1 en heb dat dan geselecteerd in een nieuw profiel en ben gaan rijden. Maar na een paar minuten rijden crasht ETS 2 en kom ik op mijn bureaublad uit. Ik heb -mm_pool_size 600 ook al achter het doel geplaatst van de snelkoppeling (PC met 4 GB RAM). Wat kan ik doen om het toch te laten werken? En straks voor de map 3.0 zal het dan waarschijnlijk ook wel handiger zijn, aangezien die nog groter is.
Laatst gewijzigd door ricohallo op ma 01 jul 2013, 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.
trailerpack eruit halen die geeft problemen.
probeer via google bij de trucksim-map.de te komen en daar het forum te lezen.
je kan ook op deze googlen : TRAILER PACK with Realistic Textures 1.7.9 is niet hetzelfde maar wel groot goed en mooi.
probeer via google bij de trucksim-map.de te komen en daar het forum te lezen.
je kan ook op deze googlen : TRAILER PACK with Realistic Textures 1.7.9 is niet hetzelfde maar wel groot goed en mooi.
Heel erg bedankt, het werkt nu goed genoeg. 

hej!!
is dr nieuwe deel al uitgekomen?
zo nee wnr komt ie dan uit?
gr
gr
lees even 1 pagina terug.fredjes schreef:hej!!
gr
Ik kijk er naar uit, versie 2.2.1 is al super
Tsm Map 3.0 komt toch vandaag uit?
JordiSsc schreef:Tsm Map 3.0 komt toch vandaag uit?
Is volgensmij wel de bedoeling, zou op 7-7 uitkomen
Kan niet wachten tot 3.0 te downloaden is..Markes schreef:JordiSsc schreef:Tsm Map 3.0 komt toch vandaag uit?
Is volgensmij wel de bedoeling, zou op 7-7 uitkomen