Hallo mensen
ik heb een trailer geskind en wil hem graag delen met de rest van de mensen hier op het forum maar hoe kan ik een mod op internet zetten zodat de mensen het kunnen downloaden?
Gr Michel29
mod op internet zetten
-
- Lid
Re: mod op internet zetten
Account aanmaken op bijvoorbeeld 'mediafire' dan kun je je bestand uploaden. Dan krijg je een download link en die kun je hier plaatsen. Als je eenmaal op mediafire zit spreekt het voor zich 

oke bedankt ga het proberen
Gr Michel29
Gr Michel29
gewoon uploaden naar sendspace.com
Zo hoef je zelf niets te registreren, hoeven de downloaders niets te registreren, zijn er geen downloadlimieten en hoef je niet te wachten op een download.
Alleen maar voordelen dus.
Zo hoef je zelf niets te registreren, hoeven de downloaders niets te registreren, zijn er geen downloadlimieten en hoef je niet te wachten op een download.
Alleen maar voordelen dus.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Kan ook, bij mediafire heb je overzicht. Dan kun je zien hoe gaak iets is gedownload etc. 

Heeft toch geen zin, want veel sites zetten het op eigen of andere servers.jztrucking schreef:Kan ook, bij mediafire heb je overzicht. Dan kun je zien hoe gaak iets is gedownload etc.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
Klopt, sommige dingen die ik prive naar iemand stuur tja.. Das wel geinig. Laatst was er iemand die had 8 of 9 keer die skin gedownload haha. ;p