Ritverslag van Amsterdam naar Felixtowe
Ik werd gebeld of ik een ritje van Amsterdam naar Engeland wou doen dus ik ben richting het laadadres gereden en heb me gemeld op kantoor en gevraagd welke trailer ik kon aankoppelen. Het was een trailer van Schenker. Toen ik de trailer had aangekoppeld heb ik hem gelaaie met een pompwagen. En toen ben ik vertrokken richting de UK.
altijd weer leuk om langs Schiphol te rijden
Samen met een andere chauffeur van Schenker op de Boot wachten. Na ongeveer 30 minuten kon ik de Boot oprijden. Toen ik wat wou eten op de Boot kwam ik Maikel en Mitchell tegen. Dus ik ben bij hun aan tafel gaan zitten. En na het eten tracteerde Mitchell ons op een Blik bier want we hoefden toch niet te rijden.

nog bedankt mitchell het smaakte erg goed!
Snachts rond 2 uur moesten we de boot weer Af. Maikel en Mitchell hadden een andere route dus helaas konden we niet samen rijden dus ik ben alleen weer verder gereden
rond ongeveer 4:00 uur stond er al een spotter langs de weg. Die jongens zijn er vroeg bij zeg!
aangekomen bij het Losadres Na het lossen werd me nog een Kop koffie aangeboden

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!