Albert Keijzer heeft echt alleen maar DAF en een Mercedes Benz :p ziet er echt grappig uit xd
Maikel snap ik, Scania staat op 4e plaats want me top 3 is
1 = DAF
2 = MAN
3 = Renault
Dus ook niet mijn favoriet...
Maikel Transport (Werknemer)
Re: Maikel Transport (Werknemer)

I Am a Euro Truck Simulator Player!

- stefboy897
- Lid
Ritverslag van Groningen naar Amsterdam
Ik werd gebeld door Maikel of ik een vracht coca cola naar Amsterdam kon brengen. Eigenlijk zou mitchel deze vracht vervoeren maar omdat hij ineens een spoedritje had vroeg Maikel of ik het kon doen. Dat kon nattuurlijk wel dus ik ben de truck in gestapt en opweg gegaan naar het laadadres.

er stond een lange rij auto,s voor het stoplicht.

langs de Gasunie in Groningen

even later reed ik Friesland binnen ik reed vlakbij hardegarijp en toen zag ik ineens een bekende auto het was Mark (scaniaforlive) in zijn prive auto want hij was een dag vrij. Hij seinde en toeterde omdat hij de truck nattuulijk wel herkende aan de kleuren.

toen ik op de afsluitdijk reed werd ik door een politieagent de parkeerplaats opgestuurd hij wou de lading cotroleren. Gelukkig was alles goed en kon ik zo weer verder rijden.

ff de parking opgereden voor een bakkie pleur

toen kwam ik aan bij het losadres. De trailer werd gelost en er kwam gelijk al een andere truck aan die de trailer weer mee nam naar Groningen.

Ik werd gebeld door Maikel of ik een vracht coca cola naar Amsterdam kon brengen. Eigenlijk zou mitchel deze vracht vervoeren maar omdat hij ineens een spoedritje had vroeg Maikel of ik het kon doen. Dat kon nattuurlijk wel dus ik ben de truck in gestapt en opweg gegaan naar het laadadres.

er stond een lange rij auto,s voor het stoplicht.

langs de Gasunie in Groningen

even later reed ik Friesland binnen ik reed vlakbij hardegarijp en toen zag ik ineens een bekende auto het was Mark (scaniaforlive) in zijn prive auto want hij was een dag vrij. Hij seinde en toeterde omdat hij de truck nattuulijk wel herkende aan de kleuren.

toen ik op de afsluitdijk reed werd ik door een politieagent de parkeerplaats opgestuurd hij wou de lading cotroleren. Gelukkig was alles goed en kon ik zo weer verder rijden.

ff de parking opgereden voor een bakkie pleur

toen kwam ik aan bij het losadres. De trailer werd gelost en er kwam gelijk al een andere truck aan die de trailer weer mee nam naar Groningen.

Laatst gewijzigd door stefboy897 op do 22 aug 2013, 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Mooi ritverslag! spoedritje veilig aangekomen
en niks smokkelen hea! misschien had die agent wel iets over het hoofd gezien
haha

haha

- stefboy897
- Lid
haha XD
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Maandagavond of Dinsdag komt er een nieuwe 

-
- Lid
truckboy6 schreef:maakt niet uit hoor, maar wil in m'n eigen bedrijf niet meer als 4 Scania's, het liefst DAF, Renault, en MB MP4
Misschien neem ik nog wel een 2e truckie.. Word aardig druk geloof ik komen de weken.. Hahahah xd
mn wagen is af! alleen nog wielen/interieur
edit: foto vergeten:P
edit: foto vergeten:P

Laatst gewijzigd door tommus3 op zo 23 jun 2013, 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
@stef ik heb een prachtige bak 
@tummus ik zal nog even zoeken en het komt snel jou kant op !

--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

okescaniaforlive schreef:@stef ik heb een prachtige bak