nee hhaha maar bij 10 mensen wou maikel een (website achtig ding maken)stefboy897 schreef:ja het groeit idd snel eigenlijk moet het geen vtc worden want dan mogen we er niet meer over praten XD
Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
oftewel een VTCtommus3 schreef:nee hhaha maar bij 10 mensen wou maikel een (website achtig ding maken)stefboy897 schreef:ja het groeit idd snel eigenlijk moet het geen vtc worden want dan mogen we er niet meer over praten XD
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Men weet toch dat hier niet over vtc's gepraat mag worden?
Ik raad toch aan om een site te maken voor jullie bedrijf
Wie weet kom ik wel eens piepen dan
Ik raad toch aan om een site te maken voor jullie bedrijf
Wie weet kom ik wel eens piepen dan
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
- stefboy897
- Lid
ja dat lijkt me wel handig idd
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Mogen we dan ook geen ritverslagen hier meer uploaden?
en btw waarom mag dat niet dan?
en btw waarom mag dat niet dan?
I Am a Euro Truck Simulator Player!
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Rit verslagen mag je gerust hier plaatsen, maar andere zaken over vtc's mag helaas niet, zoals aanvragen van chauffeurs, ritten plannen en andere zaken ivm vtc enzo...
Waarom het niet mag weet ik niet, vroeger was hier een aparte sectie voor, maar deze hebben ze afgeschaft, waarom ze dat gedaan hebben weet ik zelf niet want ben een tijdje offline geweest op deze site en ben hier pas terug gekomen omwille van ETS 2 ;P
Waarom het niet mag weet ik niet, vroeger was hier een aparte sectie voor, maar deze hebben ze afgeschaft, waarom ze dat gedaan hebben weet ik zelf niet want ben een tijdje offline geweest op deze site en ben hier pas terug gekomen omwille van ETS 2 ;P
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Oow oke ik ben er pas sinds ETS 2 Toen ik de het hoorde dat die kwam , Maar bedankt voor de korte uitleg
I Am a Euro Truck Simulator Player!
oow, en waarom weet de grote baas daar niks van??? maar is wel een geinig idee jatommus3 schreef:nee hhaha maar bij 10 mensen wou maikel een (website achtig ding maken)stefboy897 schreef:ja het groeit idd snel eigenlijk moet het geen vtc worden want dan mogen we er niet meer over praten XD
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
euh omdat je dan de pb niet goed gelezen hebt miss?truckboy6 schreef:oow, en waarom weet de grote baas daar niks van??? maar is wel een geinig idee jatommus3 schreef:nee hhaha maar bij 10 mensen wou maikel een (website achtig ding maken)stefboy897 schreef:ja het groeit idd snel eigenlijk moet het geen vtc worden want dan mogen we er niet meer over praten XD