DTS International

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

stefboy897 schreef:haha met een pool samenwerken dat kan alleen maar fout gaan XD maar mooi verslag :thumbup:
Dankje :thumbup:

Tsja al doende leert men.
De reden was dat ik in de schuld zat (-€435.000).
Ik had nog maar -€78.000 toen hij belde.

Mijn nieuwe partner heeft € 8.000.000 in het bedrijf gestoken.
Over 1 jaar moet ik het hem terugbetalen.
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Mijn eerste ritje met mijn nieuwe auto gaat naar Hamburg.
Vloerpanelen voor de nieuwe vestiging van ''Hamburger Hamburgers BV''.
Ik heb nog 8:00 rijtijd en Harmburg is 8:30 rijden, slapen op een parkeerplaats dus.
Het weer is mooi, al hoor ik op het weerbericht iets anders.
Als ik ongeveer op de helft ben komt er een truck knipperend op me af.
Het blijkt een oud collega te zijn.
Natuurlijk kon hij het niet laten om een foto te maken.



Het weerbericht krijgt toch gelijk, het begint te regenen en niet een beetje ook.
Gelukkig ben ik bijna bij het tankstation waar ik de nacht door ga brengen.



Als ik op de parkeerplaats aan kom schiet ik nog even een foto



Na het slapen is het weer tijd om te trucken, gelukkig is Hamburg nog een uurtje rijden.
Als ik in Hamburg aan kom, word ik hartelijk verwelkomt met een... Hamburger.

To be continued
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

De volgende rit die ik voorgeschoteld krijg is een grote ventilatiebuis voor de ITCC in Cottbus (Duitsland).
Als ik richting de Transinet in Hamburg rij bedenk ik me wat ik me bij een ventilatiebuis voor moet stellen.
Als ik het terrein van Transinet oprij zie ik de ventilatiebuis staan.
Dit is geen kleine vracht.

De Duitse versie van Truckstar, Trucks und Trailers is op de hoogte van het uitzonderlijke vervoer.
Voor ik vertrek moet er eerst een foto gemaakt worden



De helikopter van Trucks und Trailers vliegt met mij mee om foto's te maken.
Het gaspedaal moet flink ingedrukt worden want er is haast bij.
Als ik halverwege ben gaat de telefoon een e-mail vanuit de heli.
De mail klinkt als volgt: Wir haben genug gesehen.
De heli vertrekt, ze zijn gelukkig wel zo aardig om en foto met mij te delen.



Als ik weer een eindje op weg ben krijg ik nog een foto toegestuurd.



De rest van mijn reis vervolg ik zonder problemen.
De straten van Cottbus zijn erg nauw maar gelukkig kom ik veilig aan bij de ITCC.
Er moesten in totaal 7 ventilatiebuizen naar Cottbuss die van mij is de laatste.
Als ik me bij het expeditie kantoor meld verteld de norse Duitser dat het terrein vol staat.
Ik mag de trailer bij de LKW neerzetten.
Kan ik weer door die nauwe straten van Cottbus.
Het is niet anders, gelukkig gebeuren er geen ongelukken.
Als ik bij de LKW aankom en naar het expeditiekantoor loopt een Duitser me tegemoet.
Hoe ik het in mijn domme achterlijke ''Verdammte'' hoofd haal om '''dat'' daar neer te zetten.
Na ik het hem heb uitgelegd en wat heen en weer gebel mag de ventilatiebuis blijven staan.

To be continued

De volgende rit is van Cottbus naar Aberdeen (Schotland)
Gebruikersavatar
tommus3
Lid
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: za 24 mar 2012, 21:04

Re: DTS International

Bericht door tommus3 »

mooi verslag!
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: DTS International

Bericht door stefboy897 »

tommus3 schreef:mooi verslag!
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

In Cottbus staat een trailer met Chloor klaar voor Aberdeen (Schotland).
Ik kan de trailer ophalen bij de WGCC, als ik me meld bij de expeditie (zonder veiligheids hesje).
Word ik voor de zoveelste keer uitgemaakt voor domme Hollander, dit keer omdat ik geen veiligheids hesje draag.
Nou eerst maar weer naar de truck om het hesje te halen, als ik weer uit mijn truck stap raast er een VW Golf langs me de bestuurder die me zonet nog de huis volschold rijd met een uitgestoken middelvinger langs mij, rijden eerder scheuren.
Maar goed, ik ga me er verder niet druk om maken.
Als ik weer richting de expeditie loop komt een andere Duitser me tegemoet.
Sorry van mijn collega, Karl is een beetje een heethoofd.
Nou dat heb ik gemerkt.
Als ik de trailer heb aangekoppeld en de papieren overhandigt krijg, stap ik weer in mijn mooie Scania.



De TomTom geeft aan dat Aberdeen 36 uur rijden is.
De rijtijd is bijna om een parkeerplaats haal ik niet.
Ik ga weer naar de expeditie om te vragen waar is kan slapen.
Er is een nieuw tankstation, nog geen kilometer verderop.
Hij staat er nog maar net zegt Jozef (Van de expeditie).
Nou ik ga slapen.
Als ik wakker word is het nog donker.
Het is lekker rustig op de weg dus ik kan het gaspedaal lekker in drukken.
Totdat ik in de buurt van Magdenburg ben.
Het begint te regenen, de weg slingert flink dus ik zal het nu rustiger aan moeten doen.
Gelukkig zit ik lekker warm in mijn cabine



De regenbui is van korte duur dus het gaspedaal kan weer een beetje verder ingedrukt worden.
Ik kan doorrijden tot de Duits – Nederlandse grens, dan moet ik alweer 10 uurtjes aan de kant.
Het duurt niet lang voordat ik in slaap van, ondanks de drukte van de snelweg.





Als de wekker gaat is het inmiddels 20:00.
Ik ga richting IJmuiden.
Als ik in IJmuiden aankom ben ik net op tijd om aan boord te gaan van de nachtboot van 0:00.
De bootreis verloopt soepel.
Als ik in Engeland aankom moet ik naar het Douane kantoor, de truck moet gecontroleerd worden.
Ze vinden natuurlijk niks, maar ik ben wel weer 2 uur langer onderweg.
Voor ik op weg ga vraagt een van de Douanebeambten om een foto van de truck.





Als ik net op weg ben begint het te regenen niet vreemd in het natte Engeland.
De bestemming is nog dik 6 uur rijden vanaf Tyne (Newcastle Ferry)
Ik nader de Schotse grens.
Als ik bij de grens van Engeland – Schotland de tijd neem op een broodje met kaas te nuttigen, bel ik de klant of het goed is dat de vracht vandaag (Donderdag ) gelost word.
Met een typisch Schots accent vertelt de man mij dat het geen probleem is en dat hij met smart op mij zit te wachten.



Na het broodje vervolg ik mijn reis de zon schijnt de lucht is blauw ik verheug me erop om het Schotse landschap te proeven.
Het is nog dik 5 uur rijden vanaf de grens de TomTom geeft aan dat ik er om 22:45 ben, nou maak daar maar 23:00 van de weg die ik moet bedwingen is hobbelig en verre van recht.
Om 19:00 gaat de telefoon, het blijkt een van de planners van DTS International te zijn, hij wil weten hoe laat ik in Aberdeen ben, 23:00 ongeveer zeg ik.
Mooi zo, ik heb namelijk een leuk ritje voor jou in Aberdeen, hij wil nog niet precies zeggen wat het is.
Als ik aankom in Aberdeen is het 23:00, De medewerken van de NBFC komt met een glimlach naar me toe. ‘’Hello Sir, do you want a cup of coffee, Dutchies like Coffee HAHAHAHAHA.’’
Dit welkom is stukken warmer dan het welkom van de Duitsers.
Als we even aan het praten zijn kom ik erachter wat de planner bedoelde met een ‘leuk’ ritje, het blijkt om een klein witvoetig diertje te gaan die is weggelopen.
De eigenaar blijkt de zoon te zijn van de graaf van Aberdeen.
Het zoontje is een fan van alles wat met trucks te maken heeft.
Dus de vraag is of ik de muis naar hem wil brengen in mijn Scania, natuurlijk wil ik dat.
Bij aankomst staat de jongen al met pretoogjes te wachten, hij vraagt of hij even binnen mag kijken.
We maken een klein rondje door Aberdeen, als we weer bij het huis (Kasteel) aankomen staat de graaf al te wachten, ik word meermalen bedankt.
Ik vind het wel mooi, ik word zelfs uitgenodigd om mee te dineren, die kans laat ik aan me voorbij gaan.
Als ik weer richting Aberdeen rijdt staat er een rit naar …. In de boordcomputer

To be continued
Gebruikersavatar
scaniaforlive
Lid
Lid
Berichten: 1333
Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
Locatie: Yn Fryslân
Contacteer:

Re: DTS International

Bericht door scaniaforlive »

Zeer mooi verslag!
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
Afbeelding
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

@Scaniaforlive Bedankt :thumbup:

De volgende rit is een ritje van nog geen 4 uur, er moeten hete chemicaliën naar de WGCC in Glasgow, het bedrijf genaamd Loetoning Transporta, belde me, het had haast.



Ik ga op weg, in verhouding vang ik veel geld voor deze rit.
Het is niet een boeiende of spannende rit, het enige wat mooi is, is het Schotse landschap, om 13:00 kom ik aan in Glasgow, het is even zoeken naar de klant maar als ik het gevonden heb is de trailer in een oogwenk achter de roldeur verdwenen.
Op naar de volgende rit.

To be continued
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: DTS International

Bericht door stefboy897 »

en wederom een mooi verslag
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Bedankt stefboy.

Attentie Attentie
Ik doe mee aan het Screenshot contest van de maand Juni 2013, stemmen kan vanaf 26 Juni tot 1 Juli
Moge de beste winnen
Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”