DTS International
- stefboy897
- Lid
Re: DTS International
weer een mooi verslag leuk om te lezen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Van de planning heb ik te horen gekregen dat er een Lillevilla trailer vol met tuinmeubel onderdelen klaarstaat.
Ik vind het wel best, ik vervoer alles (behalve illegalen & drugs).
Aangezien ik nog redelijk veel rijtijd over heb besluit ik om nog een flink eind door te rijden.
Als ik met 90 km per uur langs Leipzig scheur hoor ik ''pieppiep'' een rood lichtje op mijn dashboard blijkt dit geluid te veroorzaken.
Ik heb nog maar 1 uur rijtijd!!
Gelukkig zie ik algauw een bord van een tankstation.
Om 20:50 zitten mijn 10 uren verplichte rust erop.
Ik ga weer op weg.
Onderweg krijg ik een sms van een collega van DTS International.
Hij heeft een foto gemaakt van mijn combinatie.
Na een bedankje via de bak, druk ik het gaspedaal nog maar eens in.
Als ik de grensovergang zie van Duitsland naar Polen valt me iets op, er staat iemand op het dak.
Gelukkig gaat dit niet om een zelfmoordpoging maar om een actie om meer toeristen naar Polen te lokken ''Best of Poland'' moet het gaan heten.
De fotos zijn prachtig.
Het is nog 3 uur rijden naar Poznan, onderweg kom ik een Nederlander tegen van Nickoot tegen.
Hij moet Rundvlees ophalen uit Poznan voor Rotterdam.
Rundvlees, Paardenvlees zul je bedoelen.
In de verte zie ik de lichten van Poznan al opdoemen.
De 3 uur zijn zo voorbij.
De trailer is afgekoppeld, De volgende staat al klaar, een ritje kunststof korrels van Beatrix euuh Beamix voor Kiel.
To be continued
Ik vind het wel best, ik vervoer alles (behalve illegalen & drugs).
Aangezien ik nog redelijk veel rijtijd over heb besluit ik om nog een flink eind door te rijden.
Als ik met 90 km per uur langs Leipzig scheur hoor ik ''pieppiep'' een rood lichtje op mijn dashboard blijkt dit geluid te veroorzaken.
Ik heb nog maar 1 uur rijtijd!!
Gelukkig zie ik algauw een bord van een tankstation.
Om 20:50 zitten mijn 10 uren verplichte rust erop.
Ik ga weer op weg.
Onderweg krijg ik een sms van een collega van DTS International.
Hij heeft een foto gemaakt van mijn combinatie.
Na een bedankje via de bak, druk ik het gaspedaal nog maar eens in.
Als ik de grensovergang zie van Duitsland naar Polen valt me iets op, er staat iemand op het dak.
Gelukkig gaat dit niet om een zelfmoordpoging maar om een actie om meer toeristen naar Polen te lokken ''Best of Poland'' moet het gaan heten.
De fotos zijn prachtig.
Het is nog 3 uur rijden naar Poznan, onderweg kom ik een Nederlander tegen van Nickoot tegen.
Hij moet Rundvlees ophalen uit Poznan voor Rotterdam.
Rundvlees, Paardenvlees zul je bedoelen.
In de verte zie ik de lichten van Poznan al opdoemen.
De 3 uur zijn zo voorbij.
De trailer is afgekoppeld, De volgende staat al klaar, een ritje kunststof korrels van Beatrix euuh Beamix voor Kiel.
To be continued
- stefboy897
- Lid
en weer een prachtig verslag echt goed ga zo door!
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Dankje 1000 maal dankjestefboy897 schreef:en weer een prachtig verslag echt goed ga zo door!
Ik ga zeker door.
Ik verwacht overmorgen weer een nieuw verhaal te plaatsen.
De beamix bulkauto zit vol met kunststof korrels.
Voor ik richting Duitsland rij ga ik eerst nog even langs de garage.
Net als ik mijn truck uit wil stappen gaat de telefoon, het is 2:40 wie belt er nou om deze tijd.
Het blijkt de baas van Hartman Transport te zijn, ik heb enkele DAF's van Hartman in Parijs & Rotterdam staan,
hij heeft gehoord dat ik naar kiel moet en hij wil ook 5 DAF's in kiel of Flensburg hebben.
Ik weet niet of ik dit wel wil, ik zit een beetje krap in kas, het komt wel goed.
Ik weet het niet hoor, ik zeg dat ik heb terug bel als ik in Kiel ben aangekomen.
Hartman DAF
Voor ik richting Duitsland rij ga ik eerst nog even langs de garage.
Net als ik mijn truck uit wil stappen gaat de telefoon, het is 2:40 wie belt er nou om deze tijd.
Het blijkt de baas van Hartman Transport te zijn, ik heb enkele DAF's van Hartman in Parijs & Rotterdam staan,
hij heeft gehoord dat ik naar kiel moet en hij wil ook 5 DAF's in kiel of Flensburg hebben.
Ik weet niet of ik dit wel wil, ik zit een beetje krap in kas, het komt wel goed.
Ik weet het niet hoor, ik zeg dat ik heb terug bel als ik in Kiel ben aangekomen.
Hartman DAF
Net als ik de truck weet binnenstap krijg ik een mail van Scania ze hebben een nieuwe truck voor mij.
De Scania R730 is al gespoten, nieuwe wielen er omheen.
Mooie auto maar aangezien het geld bijna op is bedankt ik voor deze mogelijkheid.
Van Poznan naar Kiel, een prachtige rit.
Het weer is mooi, het is lekker rustig op de snelweg, ik heb wel zin in deze rit.
Het duurt niet lang voor mijn humeur tot 0 is gezakt, het begint te regenen en toen ik dacht dat het niet erger kon word ik ook nog staande gehouden door de Polizei, ze willen even mijn tacho zien, is goed usb erin en aflezen maar.
Het zijn vriendelijke agenten, er zijn 2 overtredingen geconstateerd.
Ze willen weten hoe het komt, doordat ik eerlijk ben kom ik er met een waarschuwing vanaf.
De rijtijd is bijna op dus ik blijf mooi staan op het parkeer terrein.
Het is nog licht maar ik zal proberen te gaan slapen.
Voordat ik weer verder ga koop ik nog even een bakje koffie en een broodje bal.
De Duitse pomphoudster zegt in het half Duits/Nederlands: ich heb eind foto gemakt van die camera beelten, von deinen truck heel schon.
Ik ga weer op weg, als ik een flinke tijd heb gereden moet ik nodig mijn behoefte doen.
Gelukkig zie ik een soort parkeerplaatsje.
De auto uit en gauw de bosjes in "pssssssssssssssssss"
Zo dat is eruit gulp dicht en de truck weer in.
Ik heb de deur nog niet dicht er ik ben er alweer uit.
Dit is een prachtige locatie voor een foto.
De eindbestemming is niet ver meer dus ik trap het gaspedaal maar weer flink in.
Als de trailer op zn plaats staat ben ik de volgende alweer aan het opzoeken.
Van Kiel naar Plymouth.
To be continued...
De Scania R730 is al gespoten, nieuwe wielen er omheen.
Mooie auto maar aangezien het geld bijna op is bedankt ik voor deze mogelijkheid.
Van Poznan naar Kiel, een prachtige rit.
Het weer is mooi, het is lekker rustig op de snelweg, ik heb wel zin in deze rit.
Het duurt niet lang voor mijn humeur tot 0 is gezakt, het begint te regenen en toen ik dacht dat het niet erger kon word ik ook nog staande gehouden door de Polizei, ze willen even mijn tacho zien, is goed usb erin en aflezen maar.
Het zijn vriendelijke agenten, er zijn 2 overtredingen geconstateerd.
Ze willen weten hoe het komt, doordat ik eerlijk ben kom ik er met een waarschuwing vanaf.
De rijtijd is bijna op dus ik blijf mooi staan op het parkeer terrein.
Het is nog licht maar ik zal proberen te gaan slapen.
Voordat ik weer verder ga koop ik nog even een bakje koffie en een broodje bal.
De Duitse pomphoudster zegt in het half Duits/Nederlands: ich heb eind foto gemakt van die camera beelten, von deinen truck heel schon.
Ik ga weer op weg, als ik een flinke tijd heb gereden moet ik nodig mijn behoefte doen.
Gelukkig zie ik een soort parkeerplaatsje.
De auto uit en gauw de bosjes in "pssssssssssssssssss"
Zo dat is eruit gulp dicht en de truck weer in.
Ik heb de deur nog niet dicht er ik ben er alweer uit.
Dit is een prachtige locatie voor een foto.
De eindbestemming is niet ver meer dus ik trap het gaspedaal maar weer flink in.
Als de trailer op zn plaats staat ben ik de volgende alweer aan het opzoeken.
Van Kiel naar Plymouth.
To be continued...
- stefboy897
- Lid
mooi verslag
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
stefboy897 schreef:mooi verslag
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
DTS International
Als ik op weg ben richting Plymouth gaat de telefoon: Siema, Jak się miewasz ?, Postanowili zakończyć nasze umowy natychmiast. (Hallo, Alles goed met jou ?, Ik heb besloten ons contract per direct te beeindigen)
Het blijkt de Pool te zijn waarmee ik een samenwerkingscontract heb.
Als ik hem vraag wat ik moet doen met de trailer met glas, zegt hij: ale w dół w Bremen ( Zet maar neer in Bremen)
Ik had nooit met een Pool in zee moeten gaan, wat ben ik dom geweest, alle 15 Chauffeurs in Praag, Parijs & Rotterdam zitten nu zonder werk.
Ik rij maar naar Rotterdam toe. Als ik in Rotterdam ben staat me een aangename verrassing te wachten.
De baas van ''Europe Logistics Rotterdam'' staat bij mijn kantoor.
Hij had gehoord dat mijn vorige samenwerking was beeindigd.
Hij wil graag met mij in zee.
Voordat ik ja zeg bespreken we alles tot in de puntjes.
To be continued...
Het blijkt de Pool te zijn waarmee ik een samenwerkingscontract heb.
Als ik hem vraag wat ik moet doen met de trailer met glas, zegt hij: ale w dół w Bremen ( Zet maar neer in Bremen)
Ik had nooit met een Pool in zee moeten gaan, wat ben ik dom geweest, alle 15 Chauffeurs in Praag, Parijs & Rotterdam zitten nu zonder werk.
Ik rij maar naar Rotterdam toe. Als ik in Rotterdam ben staat me een aangename verrassing te wachten.
De baas van ''Europe Logistics Rotterdam'' staat bij mijn kantoor.
Hij had gehoord dat mijn vorige samenwerking was beeindigd.
Hij wil graag met mij in zee.
Voordat ik ja zeg bespreken we alles tot in de puntjes.
To be continued...
- stefboy897
- Lid
haha met een pool samenwerken dat kan alleen maar fout gaan XD maar mooi verslag
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!