DTS International
Re: DTS International
Hopelijk een mooie staan plaats of brug ofzo
I Am a Euro Truck Simulator Player!
Een tankstation of Grensovergang, Tolpoort.Mitchell schreef:Hopelijk een mooie staan plaats of brug ofzo
Scania 4x2
Scania 6X2/4
[/quote]
Scania 6X2/4
[/quote]
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Let op: Geen VTC promoten of om mensen vragen! Over VTC's praten op TruckSimulators.nl is niet toegestaan!
Team TruckSimulators.nl
Team TruckSimulators.nl
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
- stefboy897
- Lid
dit is volgens mij niet echt een VTC maar hij stuurt gewoon een downloadlink van de skin van zijn bedrijf naar iemand die er vervolgens mee gaat rijden. Dus niet echt een VTC volgens mijETS Rijder schreef:Let op: Geen VTC promoten of om mensen vragen! Over VTC's praten op TruckSimulators.nl is niet toegestaan!
Team TruckSimulators.nl
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Het is inderdaad geen VTC.stefboy897 schreef:dit is volgens mij niet echt een VTC maar hij stuurt gewoon een downloadlink van de skin van zijn bedrijf naar iemand die er vervolgens mee gaat rijden. Dus niet echt een VTC volgens mijETS Rijder schreef:Let op: Geen VTC promoten of om mensen vragen! Over VTC's praten op TruckSimulators.nl is niet toegestaan!
Team TruckSimulators.nl
Het idee is dat iemand met de skin van mijn bedrijf rijd.
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Hmmm, in principe komt het eigenlijk op het zelfde neer dan een VTC.
Zeker met de oproep van jou die ik gisteren hier nog las, => chauffeurs gevraagd, en hun vestigingen (garages) moeten in NL zijn enzo...
Als je wilt dat er leden met je skin wil rondrijden, dan zet je toch gewoon je skin te download in de downloadsectie
Zeker met de oproep van jou die ik gisteren hier nog las, => chauffeurs gevraagd, en hun vestigingen (garages) moeten in NL zijn enzo...
Als je wilt dat er leden met je skin wil rondrijden, dan zet je toch gewoon je skin te download in de downloadsectie
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Het ging inderdaad om een oproep van gisteren:
"chauffeurs gevraagd, en hun vestigingen (garages) moeten in NL zijn enzo..."
Dus vandaar mijn waarschuwing. Tegen het plaatsen van Skins heb ik geen problemen.
Dus vandaar mijn waarschuwing. Tegen het plaatsen van Skins heb ik geen problemen.
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Kun je het bericht ook terugzetten dan edit ik het.ETS Rijder schreef:Het ging inderdaad om een oproep van gisteren:
Ik zet er dan neer dat ze met mijn skin rondrijden.
(Als het mogelijk is)
Ja dat kan je hoeft alleen maar op edit te klikken
I Am a Euro Truck Simulator Player!