vond nog een paar foto's op men camera van truckfestival medemblik:
en op deze rijd me pa vandaag ook:
Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- truckerfan
- Lid
wow kij dikke volvo en scania je vader mag er wel blij mee zijn om met de nieuwe daf te rijden al vind ik m persoonlijk niet zo heel erg mooi
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Ik zou echt blij zijn als me vader in die DAF reed en me vader ook, Ik vind hem namelijk erg mooi.
Maar iedereen zijn smaak hea
Maar iedereen zijn smaak hea
I Am a Euro Truck Simulator Player!
-
- Lid
Jammer dat die scania "verkracht" is.. door die lichtbak en die zwaailampen zo hoog..
- stefboy897
- Lid
ik vind die nieuwe scania streamline ook niet echt mooi met die zonneklep die Daf is nattuurlijk wel mooi. Mooi dat je vader de nieuwe Daf krijgt heb er zelf ook al in gezeten dat was in zo,n demo krijgt je pa trouwens de space cab of de super space we krijgen er binnenkort vast nog wel foto,s van te zien ofnie
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
hij krijgt hem niet hoor, hij moet er alleen een paar dagen op proefrijden, en heb scania na de 143 eigenlijk nooit echt mooie wagens meer gevonden.
echt skeer jonge, zou gister met me pa mee kunnen, krijg ik op school een smsie van me pa: hoop voor je dat je nu uit bent, kom langs je school.... Maar ja, deze kerel moest nog 3 uur op school blijven hangen.... echt **** joh, krijg je de kans om de nieuwe DAF van binnen mee te maken (Had ik al gedaan, maar niet in actie), staat die skeere school weer in de weg....
echt skeer jonge, zou gister met me pa mee kunnen, krijg ik op school een smsie van me pa: hoop voor je dat je nu uit bent, kom langs je school.... Maar ja, deze kerel moest nog 3 uur op school blijven hangen.... echt **** joh, krijg je de kans om de nieuwe DAF van binnen mee te maken (Had ik al gedaan, maar niet in actie), staat die skeere school weer in de weg....
meld je dan gewoon ziek
ja, als ik al op school ben zekur, en ik was aan het lassen, en dat is leuk, dus waarom zou ik....
- DavidWouda
- Lid
ja, met de truck mee ook... ze zullen binnekort ook wel bij Beets op het terrein staan... en me ouders vinden het ook niet goed als ik me ziek meld, en dan met ma pa mee ga