Tasmanian_Devils_Bro schreef:Graag gedaan Valcake
Onmiddelijk 2 leningen, wow, respect, ik hoop dat je genoeg verdient per dag en niet teveel schade rijd op B-wegen.
ook een tip nooit proberen voorbij te gaan als je geen zicht hebt, als je toch voorbij gaat en er komt een tegenligger probeer om toch naar jouw vak terug te gaan en die wagen van de baan te duwen, liever 450€ boete voor een aanrijding en daarbij schade aan de trailer wat je wel wat honderden € kost dan meer dan 15% schade wat al snel 20.000€ kost, maar best wat geduld en wachten tot voldoende zicht, dan kost het je niets
Daar kan niemand wat aan doen Alexander, dan knal je erop, als je toch uitwijkt heng je zeker in de kant met kans op opje zijde gaan en moeten wachten op hulp
Ik verander men camera nooit, ik rijd in cabine, in RL kan je ook niet even van beeld veranderen

Inmiddels 4 lopen (maximaal dat ik kan) verdien met geluk 25k per dag (lange afstand met een opdracht van 55.000 € tikt altijd aan) helaas eerder deze avond mijn pech zien uitkomen - 43% schade (50.000 € totaal) waar ik dus even geen geld voor heb, heb de motor laten maken, en voer even kleine opdrachten uit zodat ik iig de bank tegemoet kan zijn elke dag om 12 uur

niet te veel van dit soort geintjes hebben anders kan ik m'n bedrijf al uitschrijven bij de KVK

- wel 3 truckers totaal nu in dienst (naast mijzelf om) welke plm nu 1000 / dag verdienen per stuk.
Niet veel, maar alle kleine beetjes helpen - met name de dame doet het goed, maar die heb ik ook een truck van niveau "cadeau" gegeven.