Eigen bedrijf / levelen - diverse vragen :x

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Bart
Lid
Lid

Re: Eigen bedrijf / levelen - diverse vragen :x

Bericht door Bart »

Rijden in een eigen auto wordt pas interessant als je personeel hebt dat al enigzins geleveled is. Als je alleen in een eigen auto rijdt komt het geld wat minder snel binnen omdat je benzine, tol en andere kosten zelf betaald en de inkomsten vrijwel gelijk zijn als wanneer je jezelf als losse chauffeur verhuurt.

Als ik mij het goed herinner kun je per chauffeur aangeven wat de voorkeur van puntenverdeling is, dit kun je niet per level beslissen. In het begin verdienen ze vrijwel niets, maar dat komt geleidelijk.

Als ik een riskante (inhaal)manoeuvre maak houd ik mijn vinger boven de ESC knop, als het fout is gaat gauw pauzeren, saven en even opnieuw laden. ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
alexander1997
Lid
Lid

Bericht door alexander1997 »

Haha ja dat doe ik ook wel, maar dan hou ik me er toch weer mee bezig die auto weer op mn eigen helft te krijgen dus dat lukt nooit haha
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Valcake
Lid
Lid

Bericht door Valcake »

Tasmanian_Devils_Bro schreef:Graag gedaan Valcake

Onmiddelijk 2 leningen, wow, respect, ik hoop dat je genoeg verdient per dag en niet teveel schade rijd op B-wegen.

ook een tip nooit proberen voorbij te gaan als je geen zicht hebt, als je toch voorbij gaat en er komt een tegenligger probeer om toch naar jouw vak terug te gaan en die wagen van de baan te duwen, liever 450€ boete voor een aanrijding en daarbij schade aan de trailer wat je wel wat honderden € kost dan meer dan 15% schade wat al snel 20.000€ kost, maar best wat geduld en wachten tot voldoende zicht, dan kost het je niets

Daar kan niemand wat aan doen Alexander, dan knal je erop, als je toch uitwijkt heng je zeker in de kant met kans op opje zijde gaan en moeten wachten op hulp

Ik verander men camera nooit, ik rijd in cabine, in RL kan je ook niet even van beeld veranderen :P
Inmiddels 4 lopen (maximaal dat ik kan) verdien met geluk 25k per dag (lange afstand met een opdracht van 55.000 € tikt altijd aan) helaas eerder deze avond mijn pech zien uitkomen - 43% schade (50.000 € totaal) waar ik dus even geen geld voor heb, heb de motor laten maken, en voer even kleine opdrachten uit zodat ik iig de bank tegemoet kan zijn elke dag om 12 uur ;) niet te veel van dit soort geintjes hebben anders kan ik m'n bedrijf al uitschrijven bij de KVK ;) - wel 3 truckers totaal nu in dienst (naast mijzelf om) welke plm nu 1000 / dag verdienen per stuk.

Niet veel, maar alle kleine beetjes helpen - met name de dame doet het goed, maar die heb ik ook een truck van niveau "cadeau" gegeven.
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

tja, accidents happen, en als je amper geld hebt maak je nog de meeste brokken :problem:
Ik heb nu na de verplichte rust ong.300.000 erbij van 51 rijders in dienst, verdiend de laatste 7 dagen staat op net geen 4 miljoen

veel succes met het uitbouwen van je bedrijf en laat de vrouwen niet met je hoofd spelen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”