Kan iemand mij een tip geven over welk stuurwiel geschikt is om ETS2 te spelen?
Ik zoek iets dat ik vanaf de bank kan gebruiken, want ik zit niet achter bureau.
Ik was uitgekomen bij http://www.consoleshop.be/product/32469 ... talia.html.
Maar kunnen jullie nog een ander stuur aanraden?
Stuurwiel PC
- truckerfan
- Lid
Re: Stuurwiel PC
Het beste stuurwiel voor ets2 is de Logitech G27.
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Als je niet achter een bureau zit zou ik geen stuur kopen, zeker niet voor dat geld. Als je een beetje handig bent zou je zelf een fatsoenlijke stand voor een stuur kunnen maken, of je moet een kant en klare playseat kopen. 260 euro voor zo'n flut systeem is gewoon zonde van het geld
Als je niet te veel geld uit wilt geven, kun je beter kijken voor een tweedehands G25/G27, die zijn voor minder dan dat in goede staat op marktplaats wel te vinden

Als je niet te veel geld uit wilt geven, kun je beter kijken voor een tweedehands G25/G27, die zijn voor minder dan dat in goede staat op marktplaats wel te vinden

-
- Lid
Ik heb nog een 2e hands Driving Force GT voor je als je daar interesse voor hebt! 60€ en kan je foto's sturen voor de kwaliteit! Hij is nog in topconditie en ziet nog uit als nieuw
Mocht je dat willen kun je me een persoonlijk bericht sturen!

Mocht je dat willen kun je me een persoonlijk bericht sturen!
-
- Lid
logitech driving force gt is een heel erg goed stuur.
ik zelf heb een g27 en een driving force gt en ik vind dat er gewoon te weinig verschil is voor
die 130 euro ongeveer. dus ik zou een driving force gt nemen. heeft force feedback en 900graden draaien.
ik zelf heb een g27 en een driving force gt en ik vind dat er gewoon te weinig verschil is voor
die 130 euro ongeveer. dus ik zou een driving force gt nemen. heeft force feedback en 900graden draaien.
Bedankt voor de info!
Ik vind persoonlijk de Logitech G27 de beste omdat, het een koppeling heeft maakt het ook realistischer.