als je over een tijdje weer een nieuwe wagen wil, moet je het gewoon zeggen he
mag natuurlijk altijd, alleen wel ff vermelden wat voor merk en type...... maar nu natuurlijk nog niet haha
Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
truckboy6 schreef:als je over een tijdje weer een nieuwe wagen wil, moet je het gewoon zeggen he
mag natuurlijk altijd, alleen wel ff vermelden wat voor merk en type...... maar nu natuurlijk nog niet haha
neenee deze volvo rijd heerlijk
oké, als je wilt, wil ik er ook wel een intrieur bij proberen te maken, maar beloof niks, want interieur heb ik nog nooit gedaan
ja dat wo uik eigenlijks nog vragen als het kan graag
wil het wel voor je proberen hoor, welke kleuren?? wit blauw, of bruin beigeetskarst schreef:ja dat wo uik eigenlijks nog vragen als het kan graag
??
beets wagen alleen dan net ff wat anders:
reacties tips altijd welkom
reacties tips altijd welkom
- stefboy897
- Lid
nice
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
tnx,
ff een vraagie:::::: WIE zou mijn Mercedes Benz MP4 willen overnemen, ik ben namelijk bezig met een andere wagen, en deze staat toch altijd stil........ als je wilt mag je hem in kleuren houden, als je wilt mag je hem overspuiten, als ie maar weg is
Laat het me evve weten
Gr. Maikel
ff een vraagie:::::: WIE zou mijn Mercedes Benz MP4 willen overnemen, ik ben namelijk bezig met een andere wagen, en deze staat toch altijd stil........ als je wilt mag je hem in kleuren houden, als je wilt mag je hem overspuiten, als ie maar weg is
Laat het me evve weten
Gr. Maikel
aan het charteren voor Beets BV, ondertussen bezig met het opbouwen van men nieuwe DAF, alleen weer gekloot met de lichtbak
:
: