Mss ook een leuk idee om op bepaalde autosnelwegen een ongeluk neer te zetten met de nodige hulpdiensten erbij?
Zodat men over 1 rijstrook of eventueel de pechstrook waar het ongeluk plaats vind moet langs rijden.
Hmmm dat is onmogelijk, want het ongeluk kan niet verschoven worden, als je de volgende dag er weer langs rijd is het ongeluk er nog niet erg realistisch als je het mij vraagt (Maar ik ben geen mappper dus ik bepaal het niet)jbsystems schreef:Nice![]()
Mss ook een leuk idee om op bepaalde autosnelwegen een ongeluk neer te zetten met de nodige hulpdiensten erbij?
Zodat men over 1 rijstrook of eventueel de pechstrook waar het ongeluk plaats vind moet langs rijden.
Je hebt gelijk hmm moeilijk om het zo realistisch mogelijk te maken.jbsystems schreef:Dat kan men even goed zeggen zoals de wegenwerken die je in het game tegen komt
Deze blijven ook continue de hele tijd aanwezig, terwijl het ook niet helemaal realistisch toch
Daarmee dit voorstel, en voor het ai verkeer te laten rond rijden moet volgens mij wel lukken, dit zal het zelfde systeem nodig hebben zoals bij wegenwerken.
Enkel zal de nodige wagens en hulpdiensten die bij het ongeval betrokken zijn gemaakt moeten worden met zmod.
Het was maar een voorstel, we zien wel of het er van komt.