jongens verwacht niet veel van rick want hij heeft het f*king druk met mappen enzoTwinone020 schreef:ik had me via een pb naar rick als beta tester aangemeld.
maar nog geen reactie gehad.
The Dutch map!
Re: The Dutch map!
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Mappen kost heel veel tijd en dus zal rick niet veel online zijn maar wel veel aan het mappen en dus gaat het dan sneller en als er nog meer mappers zijn dat is dat helemaal mooi voor rick en hoe sneller het gaat voor de mensen die er mee willen rijden. Maar ik denk dat rick ook geen zin heeft in gezeur van mensen. Dus als je dat erbuiten wilt laten dan is het alleen maar makkelijker. Kritiek is goed dat is ook om je zelf te verbeteren natuurlijk.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
scaniaforlive schreef:Mappen kost heel veel tijd en dus zal rick niet veel online zijn maar wel veel aan het mappen en dus gaat het dan sneller en als er nog meer mappers zijn dat is dat helemaal mooi voor rick en hoe sneller het gaat voor de mensen die er mee willen rijden. Maar ik denk dat rick ook geen zin heeft in gezeur van mensen. Dus als je dat erbuiten wilt laten dan is het alleen maar makkelijker. Kritiek is goed dat is ook om je zelf te verbeteren natuurlijk.
gezeur? ik vroeg alleen maar zoeken jullie nog beta testers dat is gewoon een vraag want ik heb gewoon intressen in
hij zei ook ik zou het erg waarderen
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
ja maar hij reageerd waarschijnlijk niet want hij word knetter gek van alle PB enzomauricec7 schreef:scaniaforlive schreef:Mappen kost heel veel tijd en dus zal rick niet veel online zijn maar wel veel aan het mappen en dus gaat het dan sneller en als er nog meer mappers zijn dat is dat helemaal mooi voor rick en hoe sneller het gaat voor de mensen die er mee willen rijden. Maar ik denk dat rick ook geen zin heeft in gezeur van mensen. Dus als je dat erbuiten wilt laten dan is het alleen maar makkelijker. Kritiek is goed dat is ook om je zelf te verbeteren natuurlijk.
gezeur? ik vroeg alleen maar zoeken jullie nog beta testers dat is gewoon een vraag want ik heb gewoon intressen in
maar daarom waardeerd hij het wel
ik heb net geluk met die pb'stommus3 schreef:ja maar hij reageerd waarschijnlijk niet want hij word knetter gek van alle PB enzomauricec7 schreef:scaniaforlive schreef:Mappen kost heel veel tijd en dus zal rick niet veel online zijn maar wel veel aan het mappen en dus gaat het dan sneller en als er nog meer mappers zijn dat is dat helemaal mooi voor rick en hoe sneller het gaat voor de mensen die er mee willen rijden. Maar ik denk dat rick ook geen zin heeft in gezeur van mensen. Dus als je dat erbuiten wilt laten dan is het alleen maar makkelijker. Kritiek is goed dat is ook om je zelf te verbeteren natuurlijk.
maar daarom waardeerd hij het wel
wat dan?
nou omdat ik een beta tester ben gewordentommus3 schreef:wat dan?
haha inderdaadloken116 schreef:nou omdat ik een beta tester ben gewordentommus3 schreef:wat dan?
Deze borden voor een afslag op een aantal plaatsen? De borden die nu gemaakt worden zijn inderdaad de nieuwste, Maar deze staan bij mij nog wel aan de afslag. En misschien zijn de skinners hier al mee bezig?
Is even een tip
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dat bericht is niet op jou bedoelt maar in het algemeenmauricec7 schreef:scaniaforlive schreef:Mappen kost heel veel tijd en dus zal rick niet veel online zijn maar wel veel aan het mappen en dus gaat het dan sneller en als er nog meer mappers zijn dat is dat helemaal mooi voor rick en hoe sneller het gaat voor de mensen die er mee willen rijden. Maar ik denk dat rick ook geen zin heeft in gezeur van mensen. Dus als je dat erbuiten wilt laten dan is het alleen maar makkelijker. Kritiek is goed dat is ook om je zelf te verbeteren natuurlijk.
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport