The Dutch map!
-
- Lid
Re: The Dutch map!
Als jullie België maken, zet Aalst dan op de kaart en laat boerendorp Dendemonde maar achterwege
Ik denk dat de foto niet doorgaat vandaag omdat ik niks anders heb gedaan dan pm's gelezen en mensen op Skype geholpen over de map dus van mappen is er niet veel gekomen morgen dan maar een foto!
- jbsystems
- Lid
- Contacteer:
Tasmanian_Devils_Bro schreef:Als jullie België maken, zet Aalst dan op de kaart en laat boerendorp Dendemonde maar achterwege
Daar ben ik het helemaal mee eens
Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Ik hoopte eigenlijk dat Vroomshoop er ook op zou komen. Maar Vriezenveen is in de buurt dus het maakt me dan ook niet echt uit eigenlijk.
Er loopt trouwens wel een kanaal door Vriezenveen, daar loopt een weg langs die begint in Almelo en eindigt in Hardenberg. Het zou gaaf zijn als jullie die ook kon maken.
Er loopt trouwens wel een kanaal door Vriezenveen, daar loopt een weg langs die begint in Almelo en eindigt in Hardenberg. Het zou gaaf zijn als jullie die ook kon maken.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
zou surhuisterveen dr in mogen?
ligt aan de A7 tussen drachten en groningen
ik hoop van wel, want is groot dorp met bekende bedrijven en 10.000 inwoners en dat is vrij groot voor een friese dorp
lijkt een mooi middelpunt.
en grappig ook is dat ik daar woon, zou tog te gek wezen dat je in je eigen dorp rond rijdt in surhuisterveen
laat het me even weten of het een uitstekend plan is
sterker nog ik twijfel helemaal niet, het is een perfect plan van mij
kan dat?
ligt aan de A7 tussen drachten en groningen
ik hoop van wel, want is groot dorp met bekende bedrijven en 10.000 inwoners en dat is vrij groot voor een friese dorp
lijkt een mooi middelpunt.
en grappig ook is dat ik daar woon, zou tog te gek wezen dat je in je eigen dorp rond rijdt in surhuisterveen
laat het me even weten of het een uitstekend plan is
sterker nog ik twijfel helemaal niet, het is een perfect plan van mij
kan dat?
- truckerfan
- Lid
Ben ff bezig geweest met de ''nba'' borden te skinnen op de a50
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Nou weetje, ik vind het ook wel jammer want ik ging ook soms met de vrachtwagen van: De wijk naar> Antwerpen en het lijkt echt echt gaaf als echt alles na gemaakt gaat worden dat zou ik gewoon cool vinden, maarja moeten hun weten. Maar dat zou echt cool wordenjbsystems schreef:En geen Belgie?rick728 schreef:Ja, er zal dan enkel Nederland komen en Duitsland maar dat heb ik weer verklapt haha
Dat is jammer.
Ziet er goed uit truckerfan!
@Loken belgie komt er wel in alleen later.
- truckerfan
- Lid
Dankjewelrick728 schreef:Ziet er goed uit truckerfan!
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
- alexander1997
- Lid
Dat ziet er goed uit! Komen er ook Matrixborden met een kruis of pijl over de vluchtstrook? Dat er bijvoorbeeld een kruis staat en dat er 2 km verderop (bij wijze van) een auto met pech op de vluchtstrook staat.... Misschien is het ook wel leuk om van die gele ANWB paaltjes langs de wegen te zetten en auto's van de wegenwacht...
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com