Hallo,
Ik kan bij Euro Truck 2 mijn werknemer geen vrachtwagen toewijzen.
Ik heb YouTube al bekeken etc. maar het lukt me gewoon steeds niet.
Het spel zegt ''Inruilen''. Ik moet mijn eigen truck inruilen, maar ik wil dat niet. Ik wil een truck voor mijn medewerker kopen.
Mijn garage is groot genoeg voor drie trucks.
Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.
Bedrijfs medewerker.
-
- Lid
Re: Bedrijfs medewerker.
het spel vraagt of jij je truck wil inruilen, antwoord daar neen op, dan komt een scherm met jouw garages, selecteer daar een lege plaats en de truck verchijnt daar
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
je kan volgens mij ook al bij het scherm waar alles staat in de dealer (zoals kracht, benzinetank etc.) staat daar al gewoon kopen in plaats van inruilen.
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
-
- Lid
Okay, bedankt. Ik heb nu de truck.
Alleen nu een volgende vraag: Hoe kan ik die chauffeur aan het werk krijgen? De help en tips van dat spel werken daar ook niet echt bij en YouTube ook niet.
Alleen nu een volgende vraag: Hoe kan ik die chauffeur aan het werk krijgen? De help en tips van dat spel werken daar ook niet echt bij en YouTube ook niet.
als je een chauffeur op de truck hebt begint hij vanzelf te werkenFluffyfluf schreef:Okay, bedankt. Ik heb nu de truck.
-
- Lid
Heel erg bedankt allemaal.
Kan ik mijn bedrijf weer voortzetten.
Kan ik mijn bedrijf weer voortzetten.
Lijkt me opgelost
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |