nee, je moet een nieuw profiel maken voordat je ladingen kan bezorgen van en naar de nieuwe stedenRoger schreef:Haha oke nou.. 100 maal dank voor de info. Kan ik gewoon door gaan zonder een nieuw profiel aan te maken.
ETS 2 Europa Map.
Re: ETS 2 Europa Map.
hallocojones schreef:Als je hulp nodig hebt, mag je me altijd contacteren
ik heb daarnet Tsm 2.2 en de just play mod voor die map gedownload
nu start ik men spel op en aleen de tsm 2.0 kan ik aanvinken bij actieve mods
de andere of beter gezegt da 2.2 zie ik zelf niet staan wat is het probleem??
mvg Tom
je moet je oude map weg doen en alleen de nieuwe installen en klaar
met de vlam in de pijn 

lemans en dergelijke er nog niet bij? was toch sprake van niet?
Hallo allemaal!
Ik heb klein probleem met de V2.2 met bugfix, namelijk als ik genova in rij, crasht m'n trucksim. En ja, heb een nieuwe savegame gestart. Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Nick!
Ik heb klein probleem met de V2.2 met bugfix, namelijk als ik genova in rij, crasht m'n trucksim. En ja, heb een nieuwe savegame gestart. Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Groetjes, Nick!
Mijne gebeurt wel eens bij rome maar dan optijd save en auto save aan hebben en dan gewoon op nieuw opstarten en verder gaan.transavia schreef:Hallo allemaal!
Alvast bedankt!
Groetjes, Nick!
Zo werkt het hier tenminste.
Werkt niet bij mij, elke keer als ik voorbij het file-achtige bortje rijd vanuit het noorden of begin in genova crasht de boel..
LRT schreef:lemans en dergelijke er nog niet bij? was toch sprake van niet?
Precies ik had ook vernomen dat er 2 Franse steden bijkwamen, en Maastricht en het vliegveld van Frankfurt.
Ik heb een vraagje. Mijn vorige savegame is van versie 1.5 (ja ik heb een hele tijd niet kunnen spelen
), moet ik nu voor de nieuwe versie een nieuw profiel starten of kan ik gewoon doorgaan met mijn vorige?
Ik weet dat dit waarschijnlijk al 100 keer gevraagd en beantwoord is, sorry dat ik het nog een 101e keer vraag
Ik kon het nergens vinden

Ik weet dat dit waarschijnlijk al 100 keer gevraagd en beantwoord is, sorry dat ik het nog een 101e keer vraag