wegligging

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
retep45
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 18 mar 2013, 17:28

wegligging

Bericht door retep45 »

Is er een manier om de wegligging aan te passen waardoor je niet de vangrail induikt als je wat te hard door de bocht gaat?
Karel
Lid
Lid
Berichten: 47
Lid geworden op: do 14 jun 2012, 16:59
Locatie: Joure

Re: wegligging

Bericht door Karel »

Gewoon ff beetje remmen moet een echte vrachtwagen ook.
Kleine moeite.
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: wegligging

Bericht door Calzone »

een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7 en ik kan vol gas door vrijwel alle bochten, behalve in de stad dan :lol:
retep45
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 18 mar 2013, 17:28

Re: wegligging

Bericht door retep45 »

Karel schreef:Gewoon ff beetje remmen moet een echte vrachtwagen ook.
Kleine moeite.
1 ding is wel heel realistisch, en dat zijn de stoethaspels die zomaar de weg oprijden of van richting veranderen,
en dan moet je echt je best doen om niet in de vangrail lte eindigen. Vooral als je lekker met je poten omhoog
op cruisecontrol rondrijd.
retep45
Lid
Lid
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 18 mar 2013, 17:28

Re: wegligging

Bericht door retep45 »

Calzone schreef:een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7 en ik kan vol gas door vrijwel alle bochten, behalve in de stad dan :lol:
maakt het voelbaar wat uit of je een 6x2 hebt? en moet je een nieuwe carriere starten als je die RP1.7 installeert, of kan dat gewoon met behoud van je bestaande carriere?
Ik heb wel een mod geinstalleert waardoor de trucks 120kmh rijden, en heb ik wel het gevoel, dat ze dan ook een betere wegligging hebben, maar het kan altijd beter imo.
Gebruikersavatar
Ray50
Lid
Lid
Berichten: 80
Lid geworden op: za 24 nov 2012, 20:08
Locatie: In een doos onder een viaduct, maar wel met Wifi

Re: wegligging

Bericht door Ray50 »

Het ligt er ook aan wat voor trailer je achter je truck hebt. Zo'n zandbak is een ramp, maar met een gesloten trailer kan ik veel beter door de bocht. Ook met een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7.
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: wegligging

Bericht door Bart »

Inderdaad. De kippers en 20 voets chassis zijn een ramp om met een beetje gang door een bocht te krijgen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid
Berichten: 835
Lid geworden op: za 11 aug 2012, 17:29
Locatie: Zwolle

Re: wegligging

Bericht door Calzone »

Trucks die 120 rijden zijn sowieso onrealistisch, ik heb hem nog lekker op de 90 begrensd. Je merkt zeker weten verschil tussen 4x2, 6x2 en 6x4, de 4x2 heeft de neiging uit te breken, en de 6x4 wil nog wel eens gaan zoeken met de achterkant, waardoor je denkt dat je uitbreekt terwijl dat dan niet zo is.

Je hebt geen nieuw profiel nodig met RPM1.7.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”