wegligging
wegligging
Is er een manier om de wegligging aan te passen waardoor je niet de vangrail induikt als je wat te hard door de bocht gaat?
Re: wegligging
Gewoon ff beetje remmen moet een echte vrachtwagen ook.
Kleine moeite.
Kleine moeite.
een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7 en ik kan vol gas door vrijwel alle bochten, behalve in de stad dan 

1 ding is wel heel realistisch, en dat zijn de stoethaspels die zomaar de weg oprijden of van richting veranderen,Karel schreef:Gewoon ff beetje remmen moet een echte vrachtwagen ook.
Kleine moeite.
en dan moet je echt je best doen om niet in de vangrail lte eindigen. Vooral als je lekker met je poten omhoog
op cruisecontrol rondrijd.
maakt het voelbaar wat uit of je een 6x2 hebt? en moet je een nieuwe carriere starten als je die RP1.7 installeert, of kan dat gewoon met behoud van je bestaande carriere?Calzone schreef:een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7 en ik kan vol gas door vrijwel alle bochten, behalve in de stad dan
Ik heb wel een mod geinstalleert waardoor de trucks 120kmh rijden, en heb ik wel het gevoel, dat ze dan ook een betere wegligging hebben, maar het kan altijd beter imo.
- Ray50
- Lid
Het ligt er ook aan wat voor trailer je achter je truck hebt. Zo'n zandbak is een ramp, maar met een gesloten trailer kan ik veel beter door de bocht. Ook met een 6x2 en Realistic Physics mod 1.7.
Inderdaad. De kippers en 20 voets chassis zijn een ramp om met een beetje gang door een bocht te krijgen.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Trucks die 120 rijden zijn sowieso onrealistisch, ik heb hem nog lekker op de 90 begrensd. Je merkt zeker weten verschil tussen 4x2, 6x2 en 6x4, de 4x2 heeft de neiging uit te breken, en de 6x4 wil nog wel eens gaan zoeken met de achterkant, waardoor je denkt dat je uitbreekt terwijl dat dan niet zo is.
Je hebt geen nieuw profiel nodig met RPM1.7.
Je hebt geen nieuw profiel nodig met RPM1.7.