ETS 2 Europa Map.

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
biochazard
Lid
Lid

Re: ETS 2 Europa Map.

Bericht door biochazard »

driverjan schreef:
biochazard schreef:ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit
Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
driverjan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door driverjan »

biochazard schreef:
driverjan schreef:
biochazard schreef:ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit
Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen
Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hier :thumbup:
biochazard
Lid
Lid

Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.[/quote]
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen[/quote]

Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hier :thumbup:[/quote]
kan dus gewoon weer helemaal over nieuw beginnen ben heel me spel kwijt :thumbdown: gaan we weer
..........V..........
driverjan
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door driverjan »

biochazard schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen[/quote]

Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hier :thumbup:[/quote]
kan dus gewoon weer helemaal over nieuw beginnen ben heel me spel kwijt :thumbdown: gaan we weer[/quote]

Heb je het probleem gevonden ? want daar ging het uiteindelijk om.
biochazard
Lid
Lid

driverjan schreef:
biochazard schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.
kan dus gewoon weer helemaal over nieuw beginnen ben heel me spel kwijt :thumbdown: gaan we weer[/quote]

Heb je het probleem gevonden ? want daar ging het uiteindelijk om.[/quote]
nee maar ik begin wel weer overnieuw maar dan helaas zonder de map uitbrijding
..........V..........
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door scaniaforlive »

Weer mooi werk Rick!
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
rick728
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door rick728 »

Binnekort komt er misschien een Nederlandstalige Website van de TSM - Map, ik wacht alleen nog op goedkeuring, en dan kan ik beginnen eraan.
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Oké, kunnen we daar dan echt alle informatie en foto's vinden?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
rick728
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door rick728 »

Ja als het goed is gaat dit topic opslot, en word daar alle info gegeven en kunne jullie daar vragen stellen enz.
scaniaforlive
Lid
Lid
Contacteer:

Oké,
Maar er is toch ook een engelse site of niet?
Of site waar echt alle info is te vinden?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”