het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnendriverjan schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.biochazard schreef:ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit
ETS 2 Europa Map.
- biochazard
- Lid
Re: ETS 2 Europa Map.
SCANIA \8/ THE BEST THERE IS
..........V..........
..........V..........
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hierbiochazard schreef:het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnendriverjan schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.biochazard schreef:ik had een paar pagina's terug gelezen dat als je kaart niet volledig kunt zien je alle mod's er uit moest halen.en dan de map mod eerst er in en dan weer de rest van je mod's maar hoe.zit dat als.je een stand alone hebt?
ij wil niet weer helemaal over nieuw moeten starten dan laat ik de.map er wel uit

- biochazard
- Lid
Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.[/quote]
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen[/quote]
Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hier
[/quote]
kan dus gewoon weer helemaal over nieuw beginnen ben heel me spel kwijt
gaan we weer
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen[/quote]
Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hier

..........V..........
..........V..........
- driverjan
- Lid
- Contacteer:
het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnen[/quote]biochazard schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.

Heb je het probleem gevonden ? want daar ging het uiteindelijk om.
- biochazard
- Lid
Laat dan ook even weten of het je gelukt is, handig voor de andere gebruikers hierdriverjan schreef:het lig niet aan me stans alone dat weet ik zeker pas na dat ik de 2de versie van de map nam zag ik.net tot italie maar ik zal alles er is uit gooien en als het dan fout ga zal ik wel weer over nieuw beginnenbiochazard schreef:Zal het kort houden, als je standalone mod het probleem is dan weet je genoeg. Maar haal eerst je mods er eens uit de map alleen even starten en kijken. Daarna je mods 1 voor 1 terug kom je er vanzelf achter welke mod het niet doet.

Heb je het probleem gevonden ? want daar ging het uiteindelijk om.[/quote]
nee maar ik begin wel weer overnieuw maar dan helaas zonder de map uitbrijding
..........V..........
..........V..........
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Weer mooi werk Rick!
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Binnekort komt er misschien een Nederlandstalige Website van de TSM - Map, ik wacht alleen nog op goedkeuring, en dan kan ik beginnen eraan.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Oké, kunnen we daar dan echt alle informatie en foto's vinden?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Ja als het goed is gaat dit topic opslot, en word daar alle info gegeven en kunne jullie daar vragen stellen enz.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Oké,
Maar er is toch ook een engelse site of niet?
Of site waar echt alle info is te vinden?
Maar er is toch ook een engelse site of niet?
Of site waar echt alle info is te vinden?
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport