Skinne wit = geel (SoS help)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

als ik skin is mijn wit geel in ets2 hoe kan ik dat veranderen :?:
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door jztrucking »

Heb ik echt nog nooit van gehoord.. je wit word geel? en je andere kleuren verkleuren ook?
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

ne
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door jztrucking »

Ok
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

is er mischien een oplossing?
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door Bart »

Stuur je skin (complete mod, niet alleen dds) eens naar bartvanham[at]hotmail.com. Dan zal ik zsm mogelijk voor je kijken wat het probleem is. Want met alleen jouw korte omschrijving snapt denk ik niemand wat je probleem nu echt is.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door Bart »

Ik heb de skin even bekeken, en de fout die je maakt is als volgt;

Je hebt ervoor gekozen een standaard skin te overschrijven. het def bestand van die skin maakt gebruikt van keuzekleuren. Dat is voor jouw skin niet van toepassing omdat je in de template de "echte" kleuren hebt gebruikt. Wat je nu moet doen is een nieuwe mappenstructuur in je mod zetten:
----------------

Je hebt nu één pad in de mod; vehicle/truck/upgrade enz. enz.

Daar moet er nog eentje bij; def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job

Daarin zet je een textbestandje met deze inhoud;

Code: Selecteer alles

SiiNunit

{

accessory_paint_job_data : klgeurope.daf.xf.paint_job
{

name: "KLG Europe"

price: 1	unlock: 1
icon: "icon_tutorialskin"

airbrush : true
base_color : (0.9, 0.9, 0.9)

paint_job_mask: "/vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_007_daf_a_b_c.tobj"

stock: true
}
}
Dit kun je gewoon opslaan als .txt bestand, maar verander je na het opslaan in style7.sii

Het .tobj van de skin kun je wegdoen, dat is niet nodig.

-----------------------
Samengevat;

In de mod staan nu twee mapstructuren;

- def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job/style7.sii
- vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_007_daf_a_b_c.dds
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

ok bedankt
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

this nog altijd geel
Gebruikersavatar
truckertje99
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52

Re: Skinne wit = geel (SoS help)

Bericht door truckertje99 »

laat maar ik weet al wat ik fout heb gedaan
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”