
Skinne wit = geel (SoS help)
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
Skinne wit = geel (SoS help)
als ik skin is mijn wit geel in ets2 hoe kan ik dat veranderen 

-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
Heb ik echt nog nooit van gehoord.. je wit word geel? en je andere kleuren verkleuren ook?
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
-
- Lid
- Berichten: 2304
- Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
is er mischien een oplossing?
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
Stuur je skin (complete mod, niet alleen dds) eens naar bartvanham[at]hotmail.com. Dan zal ik zsm mogelijk voor je kijken wat het probleem is. Want met alleen jouw korte omschrijving snapt denk ik niemand wat je probleem nu echt is.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
Ik heb de skin even bekeken, en de fout die je maakt is als volgt;
Je hebt ervoor gekozen een standaard skin te overschrijven. het def bestand van die skin maakt gebruikt van keuzekleuren. Dat is voor jouw skin niet van toepassing omdat je in de template de "echte" kleuren hebt gebruikt. Wat je nu moet doen is een nieuwe mappenstructuur in je mod zetten:
----------------
Je hebt nu één pad in de mod; vehicle/truck/upgrade enz. enz.
Daar moet er nog eentje bij; def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job
Daarin zet je een textbestandje met deze inhoud;
Dit kun je gewoon opslaan als .txt bestand, maar verander je na het opslaan in style7.sii
Het .tobj van de skin kun je wegdoen, dat is niet nodig.
-----------------------
Samengevat;
In de mod staan nu twee mapstructuren;
- def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job/style7.sii
- vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_007_daf_a_b_c.dds
Je hebt ervoor gekozen een standaard skin te overschrijven. het def bestand van die skin maakt gebruikt van keuzekleuren. Dat is voor jouw skin niet van toepassing omdat je in de template de "echte" kleuren hebt gebruikt. Wat je nu moet doen is een nieuwe mappenstructuur in je mod zetten:
----------------
Je hebt nu één pad in de mod; vehicle/truck/upgrade enz. enz.
Daar moet er nog eentje bij; def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job
Daarin zet je een textbestandje met deze inhoud;
Code: Selecteer alles
SiiNunit
{
accessory_paint_job_data : klgeurope.daf.xf.paint_job
{
name: "KLG Europe"
price: 1 unlock: 1
icon: "icon_tutorialskin"
airbrush : true
base_color : (0.9, 0.9, 0.9)
paint_job_mask: "/vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_007_daf_a_b_c.tobj"
stock: true
}
}
Het .tobj van de skin kun je wegdoen, dat is niet nodig.
-----------------------
Samengevat;
In de mod staan nu twee mapstructuren;
- def/vehicle/truck/daf.xf/paint_job/style7.sii
- vehicle/truck/upgrade/paintjob/paintjob_007_daf_a_b_c.dds
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
ok bedankt
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
this nog altijd geel
- truckertje99
- Lid
- Berichten: 9
- Lid geworden op: di 28 dec 2010, 20:52
Re: Skinne wit = geel (SoS help)
laat maar ik weet al wat ik fout heb gedaan