Tutorial cheaten
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Re: Tutorial cheaten
Ik heb de problemen gelezen en ik heb dit in verzie 1.2.5.1 gedaan. Op de andere vragen ga ik nog wat onderzoek doen als ik tijd hebt, maar dat heb ik niet echt...
WAT? ZWARTE KAT!
Je kan ook de moeheid uitzetten zodat je niet meer hoeft te rusten
ga naar euro truck simulator 2 - profiel - langerij met cijfers en letters - en dan config en dan zoek je dit op
uset g_fatigue "1" naar uset g_fatigue "0"
dus de 1 in de 0 veranderen en dan opslaan als het goed is kun je nu door rijden zonder te moeten rusten.
mvg
ga naar euro truck simulator 2 - profiel - langerij met cijfers en letters - en dan config en dan zoek je dit op
dus de 1 in de 0 veranderen en dan opslaan als het goed is kun je nu door rijden zonder te moeten rusten.
mvg
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Of je zet slaap uit in de instelingen...Michel29 schreef:Je kan ook de moeheid uitzetten zodat je niet meer hoeft te rusten
mvg
WAT? ZWARTE KAT!
Cheatengine werkt prima,Calzone schreef:V1.2.5 hier, gister nog gebruikt, werkt prima
(Alleen maar gedaan omdat ik de KVN kraan wou, maar geen zin had om weer helemaal naar level 36 te werken en al m'n trucks en garages weer bij elkaar te moeten sparen )
Alleen XP lukt me niet.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Niet je level invullen, maar XP. Je moet meer dan 400 XP hebben. Als het telkens mislukt. Moet je ff meer XP krijgen.Beginner schreef:Cheatengine werkt prima,Calzone schreef:V1.2.5 hier, gister nog gebruikt, werkt prima
(Alleen maar gedaan omdat ik de KVN kraan wou, maar geen zin had om weer helemaal naar level 36 te werken en al m'n trucks en garages weer bij elkaar te moeten sparen )
Alleen XP lukt me niet.
WAT? ZWARTE KAT!
bij mij werkt cheat engine ook niet heb de ets 1.2.5
werkt hij hier ook op?
werkt hij hier ook op?
Jup, geld en XP werken prima op 1.2.5
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Sorry voor late post. Had niet veel tijd. Maar ik denk het te weten; ik heb wel eens gehad dat hij niet werkte, ik had het later nog een keer geprobeerd toen ik meer geld had. Dus als het niet lukt moet je even een boete of een vracht voltooien en dan even opnieuw proberen.Twin schreef:Heb die cheatengine ook geprobeert maar werkte bij mij ook niet.
Schijnt wel dat ze niet werken in alle versies dus misschien werkte hij alleen in de oudere versies.
WAT? ZWARTE KAT!
- chefprutser
- Lid
ik dank u voor het uitleg hier werkt het!!
mvg ronald
mvg ronald
Een bijrijder zit er altijd naast...
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Hi, sorry voor late reactie. Fijn dat het werkt. In welke verzie heb je het gedaan?chefprutser schreef:ik dank u voor het uitleg hier werkt het!!
mvg ronald
Mijn late reactie komt omdat ik mijn interesse ben verloren. Komt onderhanden door vervelende problemen waarmee ik geplaagd word. (Lag door CPU, moet wat mods verwijderen)
WAT? ZWARTE KAT!