ik zou heel graag mijn eigen sound mod willen maken
en willen delen maar ik heb geen idee hoe i dat moet
doen zou iemand mij daarmee kunnen helpen
en wat ik ervoor nodig heb ?
Sound mod Hulp
- Dennis[DAFNL]
- Lid
Sound mod Hulp
Niet Lullen Maar Brullen!!!
Re: Sound mod Hulp
Een truck, fatsoenlijke geluidsopname apparatuur, een geopende def.scs en een programma als Audacity. Als jij dat eerste hebt, en het is een Scania V8, dan wil ik je met alle liefde helpen
- Dennis[DAFNL]
- Lid
Calzone schreef:Een truck, fatsoenlijke geluidsopname apparatuur, een geopende def.scs en een programma als Audacity. Als jij dat eerste hebt, en het is een Scania V8, dan wil ik je met alle liefde helpen
truck kan ik zo voor je regelen DAF en Scania opneem aparatuur moet ik even rond vragen
en de rest kun je downloaden ?
maar kun je niet een bestaand sound mod aanpassen ofzo ?
Audacity kun je downloaden ja en de base.scs(sorry, geen def!) openen staat een tutorial voor hier op het forum
- Dennis[DAFNL]
- Lid
ik heb wel een Base_cfg en er staat er nog een en dat is alleen BaseCalzone schreef:Audacity kun je downloaden ja en de base.scs(sorry, geen def!) openen staat een tutorial voor hier op het forum
Die gewone base moet je uitpakken, zoek even de tutorial hier op het forum op over hoe het moet
- Dennis[DAFNL]
- Lid
okee is goed maar wat ik al zei je kun dus een bestaande sound mod aanpassen ?Calzone schreef:Die gewone base moet je uitpakken, zoek even de tutorial hier op het forum op over hoe het moet
- Dennis[DAFNL]
- Lid
heb me base al een keer uitgepakt en dan moet ik zeker naar sound gaanDennis[DAFNL] schreef:okee is goed maar wat ik al zei je kun dus een bestaande sound mod aanpassen ?Calzone schreef:Die gewone base moet je uitpakken, zoek even de tutorial hier op het forum op over hoe het moet