Ik had ff vraagje, kan je je eigen muziek van je computer in het spel zetten, want ik heb mijn muziek bij Documenten/euro truck simulator/music neergezet, maar ik hoor niks, alleen het geluid van motor?
Wie kan mij helpen
Bedankt!
Muziek
Re: Muziek
Ja je kan wel je eigen muziek in de map music zetten maar je moet er dan wel voor zorgen dat het ge converteerd is naar een ogg bestand en dus geen mp3 wma of wat dan ook voor bestand.
Om van mp3 naar ogg bestanden te converteren moet je desnoods ff google gebruiken.
als je dat gedaan hebt dan kun je met de R toets je radio aan zetten en je eigen muziek luisteren
Veel succes en luister plezier.
Om van mp3 naar ogg bestanden te converteren moet je desnoods ff google gebruiken.
als je dat gedaan hebt dan kun je met de R toets je radio aan zetten en je eigen muziek luisteren
Veel succes en luister plezier.
dat lukt dan aleen met de patch als je op r drukt
Dankjwel, ik heb de muziek omgezet naar andere bestand, maar ik krijg de patch niet geinstalleerd, want ik krijg dan de melding dat het spel niet gevonden wordt.. wat nu?
dan moet je de instalatie programma in je,
harde schijf/program files/euro truck simulator zetten.
harde schijf/program files/euro truck simulator zetten.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Dat heb ik gedaan, maar ik krijg alsnog de melding, ik heb wel een gedownloade versie van ets..
deze site geeft daar geen ondersteuning aan.
dan moet je het zelf uit zoeken.
dan moet je het zelf uit zoeken.
er is zoveel mooier, dan een scania V8. Je moet het enkel maar willen zien.
zet dit in je onderschrift als je tegen hackers bent.http://i39.tinypic.com/2yws37d.jpg.
Bedoel je met een gedownload: gekocht via de officiële website en dan daarvan gedownloadPurraBoy schreef:Dat heb ik gedaan, maar ik krijg alsnog de melding, ik heb wel een gedownloade versie van ets..
OF
illegaal gedownload (zonder te betalen dus)
?
Dan kan je de patch niet installeren. je moet hem gekocht hebben om de patch te laten werken en om muziek er op te luisteren