skin scania bierings transport
Re: skin scania bierings transport
hey bart ben toch een bietje nieuwschierig aan het worden heb je miss foto van hoever hij al is
Haha, je gelooft het niet. De laptop is stuk en gaat morgen weg voor reparatie. Ik maak morgen even een screenshotje voor je met mijn halve beeldscherm
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
o dat is balen van je laptop maar geeft nie dat het lang duurt ik zie hem vanzelf wel
t is dat ik op deze pc geen templates en dergelijke heb, ik denk dat opnieuw beginnen minder lang duurt dan wachten op de reparatie.jordy321 schreef:o dat is balen van je laptop maar geeft nie dat het lang duurt ik zie hem vanzelf wel
Dat is niet zo mooi.Bart schreef:t is dat ik op deze pc geen templates en dergelijke heb, ik denk dat opnieuw beginnen minder lang duurt dan wachten op de reparatie.jordy321 schreef:o dat is balen van je laptop maar geeft nie dat het lang duurt ik zie hem vanzelf wel
Had zelfde verhaal met beeldscherm.
Succes dr mee.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
ja mijn computer heeft ook vaak rare dingen en pas ook een scherm kapot
hey bart ik hoop dat je pc/laptop snel gemaakt is en er schoot mij ineens iets binnen kan jij miss ook een mooi setje blauwe velgen maken het zou mooi zijn als ze er uit zien met chrome en je kan altijd op de foto kijken hoe het eruit zag en nogmaals ik hoop je pc/laptop snel gemaakt is
Toevallig heb ik net mijn laptop opgehaald
Alleen is de harde schijf vervangen en was ik vergeten mijn ETS2 bestanden te back uppen
Maar komt goed, jouw skin komt er z.s.m!
Toevallig heb ik dankzij de bekende modder Dallyborr een manier uitgevonden om onderdelen in-game te kunnen spuiten. Ik ben van plan daar binnenkort een modje van te maken zodat vrijwel alles (van bullbars, tot beugels en zelfs velgen) in-game gespoten kan worden.
Alleen is de harde schijf vervangen en was ik vergeten mijn ETS2 bestanden te back uppen
Maar komt goed, jouw skin komt er z.s.m!
Toevallig heb ik dankzij de bekende modder Dallyborr een manier uitgevonden om onderdelen in-game te kunnen spuiten. Ik ben van plan daar binnenkort een modje van te maken zodat vrijwel alles (van bullbars, tot beugels en zelfs velgen) in-game gespoten kan worden.
goed bezig bart kan dan ook die zonneklep gespoten worden die deense klep die mod zegmaar
Dat niet helaas. Die mod is gelocked en ook ik kan daar niet bij...