hoe moet ik skinnen

Plaats reactie
pizzabaker
Lid
Lid

hoe moet ik skinnen

Bericht door pizzabaker »

ik heb dat dxtbmpx gedownload maar ik heb ik ook die toturial gelezen maar daar word ik niet veel wijzer van wat moet ik doen want de helft van wat daar staat niet bij mij erin :oops: :oops: :oops:
vogeltje93
Lid
Lid

Re: hoe moet ik skinnen

Bericht door vogeltje93 »

hey ik zal me best doen om uit te leggen:P
kijk je hebt een truck of trailer gedownload? die pak je met winrar uit en dan krijg je zo,n scs file :!:
die maak je open door dubbelklik en dan krijg je zo,n ding met buy op dat ding van buy kruisje en dan staat er iets met vechicle geloof ik en daar druk je op dan krijg je 3 kleine mapjes of 1 lig eraan daar pak je dan truck of reefer of wat je ook heb en dan is het meestal coller.dds die sleep je naar dat dxtmp dubbelklik daar op en hij verzent je door naar paint dan kan je je skin maken eenmaal gedaan :?: dan druk je gewoon op opslaan en dan kruisje dan ben je weer trug bij dxtmp daar druk je op reload after edit en dan ga je naar opslaan als dds dan (maak een mapje met vehicle aan in ets map) daar sla je hem op dan pak je hem daar en sleep hem mee naar je scs (met dat kruisje ding) daar loslaten en krijg je een vraag over het opslaan links beneden daar druk je dan op store en kruisje op scs en je heb je skin op je truck/trailer hoop dat het zo wat duidelijker is :D
Afbeelding
Maupy1994 schreef: +1
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
bouwtjeee
Lid
Lid

Bericht door bouwtjeee »

vogeltje:

Wat bedoel je met:

en dan krijg je zo,n ding met buy op dat ding van buy kruisje.

en: daar sla je hem op dan pak je hem daar en sleep hem mee naar je scs (met dat kruisje ding) daar loslaten en krijg je een vraag over het opslaan links beneden daar druk je dan op store en kruisje op scs

roelof
TE KOOP: Stereo Earphones with Mic for iPhone 4S, iPhone 4, iPhone 3G/3GS, iPod, Cell Phone, MP3 & MP4 (3.5mm Jack/110cm Cable)
vogeltje93
Lid
Lid

ik bedoel tn eerste als je scs dubbelklik doet krijg je zo,n ding toch met een vraag of je winrar wil kopen daar druk je op kruisje en ga je zoeken naar die dds file en dan eenmaal de skin gemaakt en zoals ik al zei opgeslagen in map vehicle die sleep je dan weer met rechter muisknop naar dat ding waar jij dubbelklik dee dan vraagt ie links onder compresion ofzoiets daar druk je op en dan vraag ie van store en nog wat dingen er onder en dan oke of wat dan ook er onder staat en klaar is kees :D
Afbeelding
maar hou nog wel van je hoor joël ... niks tegen yoeri zeggen anders wordt die weer boos dat ik vreemd gaa :oops:
rvp93
Lid
Lid

hoe moet ik skinnen

Bericht door rvp93 »

Hi,
Ik heb van een mod de skin verandert. dan sla ik hem op en zet ik hem in de Mod map.
dan strat ik ets op en laad mijn spel met die truck en dan is de skin van de Truck bijna het zelfde als de bestuurder. weet iemand waar de fout zit?
vogeltje93
Lid
Lid

sorry maar deze snap ik even niet de skin het zelfde als de chauffeur :?: maar als het is wat ik denk dat het is :lol: heb je de hele cabine in een kleur gedaan? dus ook de ramen drm is de chauffeur ook die kleur dan"{ :?:
Afbeelding
rvp93
Lid
Lid

Bericht door rvp93 »

Het probleem is ik heb de Skin van de truck verander Color.dds. en de kleur van mijn truck is het gezicht van de bestuurder. ik heb ook de standaard skin van het spel d'r in gezet en die andere natuurlijk verwijdert maar toen was mijn truck Roze dus ik doe iets fout
vogeltje93
Lid
Lid

heb je 2 dds,en geskind ?
of anders is het een bug denk ik in de truck/skin
Afbeelding
rvp93
Lid
Lid

Bericht door rvp93 »

Ik sla hem op als DDS DXT 5
michel
Lid
Lid

Bericht door michel »

Als iets roze uitslaat kun je altijd even de alfachannel leeg maken
heel simpel voor je iets opslaat even op het knopje nieuw alfa channel drukken
het werkt neit altijd maar heeft mij wel eens uit de brand geholpen
Een Zweed is pas degelijk en compleet, als deze Scania heet!
Bij vlagen ben ik geniaal, Nu is het windstil!
Plaats reactie

Terug naar “Skinnen”