Opgepast

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
etskarst
Lid
Lid

Re: Opgepast

Bericht door etskarst »

ik hed dat avg 2013 en ben beschermt tegen allemaal virussen en sites met virussen
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

het ligt vaak niet aan de UL/DL paginas maar aan de goodwill van de mensen die de "mod" zetten. er zijn onverlaten die virussen vermommen als gewone dingen die we dan toestaan om te downloaden.
ook op FB heb je massa's filmkes die meestal titels dragen die uitnodigen om te kijken. laatste nieuwe is "ik durf wedden dat je hier geen 20 sec naar kan kijken" op die tijd is het virus op je pc en heb je prijs.... ook de befaamde "OMG drunken chick goes naked in public" zijn valstrikken om virussen te spreiden. oogjes open houden en sitelinks die je niet vertrouwd gewoon niet te openen. tip: let op de suffixes van websites
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

etskarst schreef:ik hed dat avg 2013 en ben beschermt tegen allemaal virussen en sites met virussen
Het helpt, maar vertrouw er niet op. Een half uur na de release van een update zullen er weer tientallen virussen bij komen die AVG niet herkent.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
tommus3
Lid
Lid

Bericht door tommus3 »

ik heb Trend Micro Titanium Maximum Security 2012
LRT
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door LRT »

en ga hier nu heel snugger allemaal je beveiliging zetten dan hebben hackers tenminste een idee welke beveiliging je gebruikt....
Truckerthom
Lid
Lid

Bericht door Truckerthom »

een virusscanner of ander beveiligings-progamma is leuk voor de standaart dingen, maar hij kan je nooit voor alles beschermen. een virus kan ik elke hoek zitten, dus vertrouw er nooit op.
ik heb al jaren geen virusscanner op de standaard windows na, maar na een tijdje weet je wel wat wel en niet is..
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”