Opgepast

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
DennisR500
Lid
Lid

Opgepast

Bericht door DennisR500 »

Even ter waarschuwing, goed oppassen met mods downloaden vooral op buitenlandse sites heb al een aantal keer het "politie-virus" gehad... Het is een virus waarmee je hele computer mee geblokkeert word en er word gevraagt om 100 euro, NOOIT betalen maar naar de computer maker gaan. U bent gewaarschuwd :P
ets_freak
Lid
Lid

Re: Opgepast

Bericht door ets_freak »

je moet dan in dat geval effe systemherstel gaan doen mijn pa heeft het zelfde gehad en heeft toen systeem herstel gedaan en had er toen geen last meer van
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.

Overigens, let goed op waar je op klikt. Meestal staan er meerdere knoppen met "DOWNLOAD" in beeld. Linksonder in je browser zie je tijdens het aanwijzen van een link om welk bestand het gaat. Als je de naam van dat bestand niet vertrouwd niet klikken maar op zoek gaan naar een andere link.

Soms staat er ook "download with accellerator" aangevinkt. Uitvinken en dan pas downloaden!
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
alexander1997
Lid
Lid

Bericht door alexander1997 »

Mediafire is wel betrouwbaar dacht ik zo toch?!?!?
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
AIM1977
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht door AIM1977 »

DennisR500 schreef:Even ter waarschuwing, goed oppassen met mods downloaden vooral op buitenlandse sites heb al een aantal keer het "politie-virus" gehad... Het is een virus waarmee je hele computer mee geblokkeert word en er word gevraagt om 100 euro, NOOIT betalen maar naar de computer maker gaan. U bent gewaarschuwd :P
Ook last van gehad, gewoon een kwestie van opnieuw opstarten en de blokkade is verdwenen.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
jztrucking
Lid
Lid

Bericht door jztrucking »

En sws niet afwijken naar russische en turkse site's etc. Ik hou het betrouwbaar. Gewoon beetje dezelfde fora.. :D
DennisR500
Lid
Lid

Bericht door DennisR500 »

Aim1977

Bij mij als je opnieuw opstarte kwam hij er gewoon weer voor maar ik doe nu mooi rustig aan.
Truckerthom
Lid
Lid

Bericht door Truckerthom »

dan moet je (zoals hierboven ook al gezegt) naar systeemherstel, en een dagje terug zetten.
heb dat virus er al een aantal keren ingehad.
ma, weet ondertussen wel welke bestanden infected zijn of niet ±P
Beginner
Lid
Lid

Bericht door Beginner »

Bart schreef:Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.

Overigens, let goed op waar je op klikt. Meestal staan er meerdere knoppen met "DOWNLOAD" in beeld. Linksonder in je browser zie je tijdens het aanwijzen van een link om welk bestand het gaat. Als je de naam van dat bestand niet vertrouwd niet klikken maar op zoek gaan naar een andere link.

Soms staat er ook "download with accellerator" aangevinkt. Uitvinken en dan pas downloaden!
Mediafire lijkt me ook betrouwbaar ?
Nog nooit problemen gehad.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!

Thanx Jbsystems.

Member of the A & S Cargo Group.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Beginner schreef:
Bart schreef:Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.

Mediafire lijkt me ook betrouwbaar ?
Nog nooit problemen gehad.
Die ook wel ja, maar ben ik voor ets2 nog nooit tegengekomen ;)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”