Opgepast
-
- Lid
Opgepast
Even ter waarschuwing, goed oppassen met mods downloaden vooral op buitenlandse sites heb al een aantal keer het "politie-virus" gehad... Het is een virus waarmee je hele computer mee geblokkeert word en er word gevraagt om 100 euro, NOOIT betalen maar naar de computer maker gaan. U bent gewaarschuwd 

Re: Opgepast
je moet dan in dat geval effe systemherstel gaan doen mijn pa heeft het zelfde gehad en heeft toen systeem herstel gedaan en had er toen geen last meer van
Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.
Overigens, let goed op waar je op klikt. Meestal staan er meerdere knoppen met "DOWNLOAD" in beeld. Linksonder in je browser zie je tijdens het aanwijzen van een link om welk bestand het gaat. Als je de naam van dat bestand niet vertrouwd niet klikken maar op zoek gaan naar een andere link.
Soms staat er ook "download with accellerator" aangevinkt. Uitvinken en dan pas downloaden!
Overigens, let goed op waar je op klikt. Meestal staan er meerdere knoppen met "DOWNLOAD" in beeld. Linksonder in je browser zie je tijdens het aanwijzen van een link om welk bestand het gaat. Als je de naam van dat bestand niet vertrouwd niet klikken maar op zoek gaan naar een andere link.
Soms staat er ook "download with accellerator" aangevinkt. Uitvinken en dan pas downloaden!
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- alexander1997
- Lid
Mediafire is wel betrouwbaar dacht ik zo toch?!?!?
Mijn rit verslagen naar Scandinavië/Italië: http://www.kleinebrummi.blogspot.com
Ook last van gehad, gewoon een kwestie van opnieuw opstarten en de blokkade is verdwenen.DennisR500 schreef:Even ter waarschuwing, goed oppassen met mods downloaden vooral op buitenlandse sites heb al een aantal keer het "politie-virus" gehad... Het is een virus waarmee je hele computer mee geblokkeert word en er word gevraagt om 100 euro, NOOIT betalen maar naar de computer maker gaan. U bent gewaarschuwd
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
-
- Lid
En sws niet afwijken naar russische en turkse site's etc. Ik hou het betrouwbaar. Gewoon beetje dezelfde fora.. 

-
- Lid
Aim1977
Bij mij als je opnieuw opstarte kwam hij er gewoon weer voor maar ik doe nu mooi rustig aan.
Bij mij als je opnieuw opstarte kwam hij er gewoon weer voor maar ik doe nu mooi rustig aan.
-
- Lid
dan moet je (zoals hierboven ook al gezegt) naar systeemherstel, en een dagje terug zetten.
heb dat virus er al een aantal keren ingehad.
ma, weet ondertussen wel welke bestanden infected zijn of niet ±P
heb dat virus er al een aantal keren ingehad.
ma, weet ondertussen wel welke bestanden infected zijn of niet ±P
Mediafire lijkt me ook betrouwbaar ?Bart schreef:Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.
Nog nooit problemen gehad.
Liever 8 klappen, dan 6 die het niet snappen!
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Thanx Jbsystems.
Member of the A & S Cargo Group.
Die ook wel ja, maar ben ik voor ets2 nog nooit tegengekomenBeginner schreef:Mediafire lijkt me ook betrouwbaar ?Bart schreef:Het gros van de mods wordt op Sendspace.com, Zippyshare.com, 4shared.com, of File-upload.net gezet. Andere sites zou ik sowieso al twee keer over nadenken.
Nog nooit problemen gehad.

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...