Beste mensen,
ik heb zojuist een eigen skin gemaakt en die wil ik heel graag met iemand delen. ik had een volvo gepakt en daarop de skin verwerkt. nu is mijn vraag hoe ik die dan kan delen? ik heb geen apart scs bestandje want hij heeft de nieuwe skin gewoon vervangen in hetzelfde scs bestand.
wie zou mij of ons kunnen helpen?
alvast bedankt! mvg Truckerfan
Downloadlink delen
- truckerfan
- Lid
Downloadlink delen
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
Re: Downloadlink delen
als je hem helemaal klaar hebt dat hij ook in de game kan enzo dan moet je hem gwn uploaden en de link aan hem geven en klaar.
Wat is nu je vraag? Zoek je een site om hem te uploaden of om te skin standalone te krijgen?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- truckerfan
- Lid
Oke bedankt, weet je daarvoor ook een ''goede'' site?tommus3 schreef:als je hem helemaal klaar hebt dat hij ook in de game kan enzo dan moet je hem gwn uploaden en de link aan hem geven en klaar.
sendspace?
sendspace.com
Is een snelle, stabiele site zonder downloadlimieten of tijdslimieten.
Let wel op; af en toe komt er heel sneaky wat spam mee. Tijdens het downloaden krijg je soms de optie "download wth sendspace accellerator". Vink die uit, anders download je een niet zo zuiver bestandje mee.
Is een snelle, stabiele site zonder downloadlimieten of tijdslimieten.
Let wel op; af en toe komt er heel sneaky wat spam mee. Tijdens het downloaden krijg je soms de optie "download wth sendspace accellerator". Vink die uit, anders download je een niet zo zuiver bestandje mee.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
- truckerfan
- Lid
Oke bedankt en @bart bedankt voor de belangrijke tips 

-
- Lid
of als het naar 1 persoon moet even zijn skype vragen. werkt ook wel makkelijk als je het niet op internet wilt hebben 

- truckerfan
- Lid
Allemaal super bedankt, is al geregeld en ik weet hoe het moet
Slotje?

Slotje?
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend ![]() Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |