scania met naloopas

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Timmer
Lid
Lid

Re: scania met naloopas

Bericht door Timmer »

schoenenreus schreef:ik heb geprobeerd om willem67 een pm te sturen alleen volgens mij bestaat dat account hier niet op dit forum.
Het is ook Jan Willem67

;)
jztrucking schreef:Een naloopas kan liften maar loopt ook mee (dus stuurt een beetje)
En een boogie lift is gewoon een lift as. dus hij bedoelt vast een boogie lift aangezien assen niet kunnen sturen in scs games
kan wel want er is al een scania bakagen waar de naloopas meestuurt. op youtube staan wel filmpjes
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Afbeelding

DOWNLOAD

Wel nog de originele chassislengte zo te zien, nalopers hebben eigenlijk een langer chassis dan een voorloper of 4x2
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Deze vergt overigens een nieuw profiel, plus dat velgen uit mods niet selecteerbaar zijn. Is te gebruiken in combinatie met truck mods :)
glenn2211
Lid
Lid

Bericht door glenn2211 »

Deze is wel netjes zeg!!
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

Calzone schreef:Deze vergt overigens een nieuw profiel, plus dat velgen uit mods niet selecteerbaar zijn. Is te gebruiken in combinatie met truck mods :)
voor deze mod heb je geen nieuw profiel nodig en ik kan nog alle wheelmods nog gebruiken die ik heb en dat zijn de daf wielen by 50K en scania wielen met die compleet rode velgen hier op het forum.
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

hmm, oke, ik kon de actros en de Ventyres wielen niet meer gebruiken, en deze mod deedh et bij mij ook niet zonder nieuw profiel.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Calzone schreef:hmm, oke, ik kon de actros en de Ventyres wielen niet meer gebruiken, en deze mod deedh et bij mij ook niet zonder nieuw profiel.
Gebruiken die velgen wellicht een [suitable for] code?
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Pff geen idee, die van de Actros MPIV volgens mij niet, die van Ventyres zou wel kunnen ja.
schoenenreus
Lid
Lid

Bericht door schoenenreus »

jammer dat je met die gestuurde naloopas geen side skirt meer kunt plaatsen op de daf.
Jan Willem67
Lid
Lid

Bericht door Jan Willem67 »

Haha, bij toeval kwam ik dit topic op het spoor, en toen zag ik dat het over mij ging. Ik heb een alcoa mod en daarvan kun je de achterassen ook op de voorvelgen maken. Ik heb dus gewoon een standaard 6x4, maar dan met op de achterste as een voorvelg. Die stuurt ook niet mee verder, maar het staat wel stoer vind ik. Hier kun je het wel zien:
Afbeelding

Afbeelding

al is een truck nog zo snel, de berginswagen achterhaalt hem wel.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”