Remvertraging
Remvertraging
Ik vind de remvertraging veel te groot (vrachtwagen staat veel te snel stil dus) na de patch. Is dat aan te passen?
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Remvertraging
Ja.
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

Instellingen mischien
soms vraag ik me wel is af waarom er elkekeer zo een topic aangemaakt wordt zonder dat er zelf ook maar iets energie ingestoken wordt om wat te zoeken/proberen.

Omdat wij veel te goed zijn, en netjes het antwoord presenteren. 

Niet oordelen voor je weet waar het over gaat.
Als ik zoek op "remkracht", krijg ik iets over de retarder. Niet wat ik bedoel dus.
Zoeken op "remvertraging" levert niets op. Ja, inmiddels dus wel, namelijk mijn eigen draadje.
Leg mij nu eens uit hoe je de remkracht of remvertraging instelt?
Ik zie wel de mogelijkheid om de gevoeligheid (in feite het punt waar de rem begint aan te grijpen) van het pedaal aan te passen. Een beetje merkwaardig vertaald als "Rem-as dode hoek".
Dat is echter heel iets anders dan wat ik bedoel. Maar misschien mis ik iets.
Ben heel benieuwd.
Als ik zoek op "remkracht", krijg ik iets over de retarder. Niet wat ik bedoel dus.
Zoeken op "remvertraging" levert niets op. Ja, inmiddels dus wel, namelijk mijn eigen draadje.
Leg mij nu eens uit hoe je de remkracht of remvertraging instelt?
Ik zie wel de mogelijkheid om de gevoeligheid (in feite het punt waar de rem begint aan te grijpen) van het pedaal aan te passen. Een beetje merkwaardig vertaald als "Rem-as dode hoek".
Dat is echter heel iets anders dan wat ik bedoel. Maar misschien mis ik iets.
Ben heel benieuwd.
Ik weet niet wat hier staat maar volgens mij toch echt rem sterkte. Gamplay opties

Die kun je niet instellen de automatische motor rem en retarder regelen de sterkte zelf.
Waar jij nou naar verwezen wordt is de sterkte van de voetrem.
De retarder kan je ook met de hand instellen is standaard dacht ik ; ´
Waar jij nou naar verwezen wordt is de sterkte van de voetrem.
De retarder kan je ook met de hand instellen is standaard dacht ik ; ´