Zoals je op de Hompage van trucksimulators hebt gezien zijn er mensen bezig om Euro truck simulator 2 online te kunnen spelen Dat houd in dat je met andere mensen samen in 1 map truck kunt rijden
wat heel erg geweldig zou worden hoe denken jullie er over ?
hoe ik er over denk is
hoeveel mensen kunnen er in de server van hun Kijk zijn het er 12 in 1 europese map ? dan is het wel leuk maar dan moet je toeval hebben dat je elkaar tegen komt
het zou leuker zijn als er een stuk of 100-200 mensen in hun server(s)kunnen maar als zij meerdere servers hebben van 12 mensen is het geen zak aan.
beter maken ze 1 server met een groot capaciteit dan hoeven ze maar 1 server te laten draaien en alle online spelers zijn in 1 map dus grotere kans dat je bij een tankstation bijvoorbeeld iemand tegen komt
natuurlijk denk je dit is geen goeie vraag ?
maar die heb ik wel !
wat als je nu met carriere een Map mod er in hebt en die multiplayer beta komt moet je dan opnieuw beginnen zeg maar een nieuwe carriere in de multiplayer of ga je verder met je eigen carriere maar dan in multiplayer ?
Multiplayer misschien wel een goeie vraag !
Re: Multiplayer misschien wel een goeie vraag !
Voor al die vragen kun je beter naar hun site zelf gaan en contact met de eigenaar maken RootKiller. 

- jarnelieftink13
- Lid
er komt maar 1 server en later mischien meer moet je maar naar de site gaan om te kijekn
ether piraten aan de macht
12 of 200 mensen in een server is puur persoonlijk. Met 200 man in een server zitten er vast wel wat trollers bij die je van de weg duwen. Het kan beter richting de kant enkel de host kan accepteren, zodat je met je vrienden een rondje kan rijden zonder dat er mensen vervelend of lastig gedragen.
-
- Lid
klopt inderdaad. als je gewoon een host hebt. en als je met een stuk of honderd ben moet hij wel veel kicken enzo
Je moet gewoon een eigen map kunnen maken zodat je bijvoorbeeld iedereen van deze site hebt
bedankt voor de vele reacties
zoals jullie al zeiden is het gewoon het beste om contact met de makes op te nemen want die weten er natuurlijk meer af dan wij allemaal !
natuurlijk komen er wat trollers is maar als het mogelijk is gooi je ze gewoon van de server af met aan ip ban voor een tijdje doen ze het weer ? permanente ban
maarja
bedankt ik heb mijn antwoord gekregen !
nu even snel een vraagje
heeft Truck simulators een Teamspeak of skype zodat je in een groepsgesprek lekker ets2 kunt doen met mensen die ook spelen ?
groetjes vino
zoals jullie al zeiden is het gewoon het beste om contact met de makes op te nemen want die weten er natuurlijk meer af dan wij allemaal !
natuurlijk komen er wat trollers is maar als het mogelijk is gooi je ze gewoon van de server af met aan ip ban voor een tijdje doen ze het weer ? permanente ban
maarja
nu even snel een vraagje
heeft Truck simulators een Teamspeak of skype zodat je in een groepsgesprek lekker ets2 kunt doen met mensen die ook spelen ?
groetjes vino
- truckerfan
- Lid
Er is een account op ''zello'' aangemaakt voor ets2 spelers van dit forum volgensmij in het Nederlands. op het forum staat welk account en het wachtwoord, moet je wel even opzoekenvinootje schreef:bedankt voor de vele reacties
maarja
nu even snel een vraagje
groetjes vino

mvg
Volvo FH är en trevlig lastbil från Sverige
- stefboy897
- Lid
Er is ook gewoon een Nederlands zello kanaal voor ets 2 het heet kanaal 19 ets2 en het wachtwoord is eurotruck dat is gemaakt door een formulier van ets 2 ik ben daar regelmatig op te vinden het in netzoeiets als een 27mc bakkie je moet alleen ff de zellonapp downloaden maar nu ff ontopic het zal idd leuk zijn als je gewoon zelf servers kunt maken net als in minecraft en er zullen natuurlijk altijd wat trollers bij zitten maarja dat is overal zo. Ik hoop wel dat het een beetje serieus gespeeld word dus niet alleen maar getroll maar dat is afwachten en ik maak zowiezo een apart Profiel aan voor mp zodat je altijd nog je eigen profiel hebt
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!