Hoi,
nieuw op dit forum. Heb gezocht naar andere topics om mijn probleem te verklaren maar zo direct niets gevonden.
Ik rij reeds meerdere maanden met ETS. Tot nog toe met muis.
Gisteren heb ik een stuurwiel van Logitech aangekocht, type G25. Stuurwiel, versnellingspook, 3 pedalen.
In eerste instantie lijk alles wel te werken. Wanneer ik echter een minuutje aan het rijden ben valt blijkbaar de motor telkens uit maar start onmiddellijk, dit blijft zich herhalen. Een beetje vergelijkbaar met het topic dat ik gezien heb over stotteren.
Heeft iemand een idee waarom dit gebeurt? Er valt niet te rijden met dit fenomeen. Eerst dacht ik dat het een gesimuleerde motorstoring was in het spel maar blijkbaar heeft ETS deze feature niet
Ik heb al allerlei instellingen gedaan (zowel binnen Windows als in ETS) maar het probleem blijft. Ik heb ook al de meest recente driver van logitech geïnstalleerd maar ook zonder succes.
Bestaat er trouwens een logitech-profile voor ETS?
Hopelijk weet iemand een antwoord op dit probleem want ik zou doodgraag met het stuur willen rijden...heeft me veel gekost en het zou spijtig zijn moest het er niet mee lukken.
Groetjes
Werner
ETS Logitech stuurwiel G25: motor valt stil
Re: ETS Logitech stuurwiel G25: motor valt stil
HHHmmmm ik denk dat je het ene ander in je base moet veranderen die kan je vinden onder deze computer--> lokaal station C --> dan program files --> euro truck simulator en in die map staat je base verder nog vragen pm me
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen
Hoi,
ETS geinstalleerd op andere computer en nu werkt alles wel naar behoren. Strange thing.
Toch bedankt voor het antwoord.
Thanks
Werner
ETS geinstalleerd op andere computer en nu werkt alles wel naar behoren. Strange thing.
Toch bedankt voor het antwoord.
Thanks
Werner
oke maar als ik jou was had ik tog ff gekeken in die base op die andere computer ,, dan weet je de reden waarom hij het niet dee
Onderschrift verwijderd, zulke dingen hou je maar voor je eigen
Ik gebruik dit stuurwiel ook hij doet het perfect.
-
- Lid
base heeft er nix mee te maken,
wss zit de toets gwn vast ofso..
als het probleem nog keer komt,moet je bij opties van moter starten..geen knopje van je stuur doen
wss zit de toets gwn vast ofso..
als het probleem nog keer komt,moet je bij opties van moter starten..geen knopje van je stuur doen
-
- Lid
ik had eerst met mijn stuurtje.Als ik stuurde,gaf hij gas,het licht ging aan,en ik stuurde
beetje vaag maar had hem weer naar toetsenboard en weer terug toen was het weer goed
Ralf
beetje vaag maar had hem weer naar toetsenboard en weer terug toen was het weer goed
Ralf