Patch 1.3.0

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
stefboy897
Lid
Lid

Re: Patch 1.3.0

Bericht door stefboy897 »

Ik heb het spel legaal gekocht bij bol.com en heb de patch gedownload en uitgepakt maar als ik het spel opstart is er niks verandert kan iemand mij helpen?
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Timmer
Lid
Lid

Bericht door Timmer »

er is wel wat verandert ,moet je maar s kijken als je een nieuw profiel aanmaakt ;)
Cix

Bericht door Cix »

stefboy897 schreef:Ik heb het spel legaal gekocht bij bol.com en heb de patch gedownload en uitgepakt maar als ik het spel opstart is er niks verandert kan iemand mij helpen?
Enkel uitpakken is niet genoeg, je moet ook het .exe bestand draaien wil je de patch uberhaupt installeren.
Marcel20vt
Lid
Lid

Bericht door Marcel20vt »

Ik heb hier van iemand op het forum de volgende gekregen realistic physics mod v1.7
Nu doet het spel nog niet
Het lijkt dat deze update niet goed er zijn veel mensen die de update doen
Het spel niet werkt vind dit wel heel vervelend?
Is er ook een oplossing voor
Ik wordt gezegt weer opnieuw beginnen dat is toch niet de oplossing?
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Hoofdoorzakers van problemen zijn;
- Soundmods (gewoon verwijderen)
- Realistic Physics mods (versie 1.7 installeren)
- standalone trailers (niets aan te doen, nieuwe game starten zonder modof wachten op een nieuwe versie van de mod)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Marcel20vt
Lid
Lid

Bericht door Marcel20vt »

Wekt nog niet alles verwijdert wat je heb gezegt
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
Cix

Bericht door Cix »

Nee dat kan kloppen, een nieuw spel is vereist voor sommige trailer mods, en de KVH? kraan mod kom je daar nog niet mee weg, hiervoor moet je compleet herinstaleren van ETS2.

Helaas is het zo voor jullie, en hiervoor de schuld bij SCS leggen dat deze update niet goed functioneert vind ik eerlijk gezegd gewoon grof. Het spel geeft een mogelijkheid tot modding, maar SCS is niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van deze mods. Hiervoor moet je maar bij de maker wezen.

Het aantal binnenstromende klachten is erg hoog, maar ik kan je vertellen dat er nog geen één klacht bevestigd is, ze hebben allemaal te maken met mods. Ik heb er al vaak voor gewaarschuwd, mods maakt meer kapot dan je lief is in ETS2.
HenkS1953
Lid
Lid

Bericht door HenkS1953 »

Niet als je weet wat je doet, maar het moet allemaal snel in hapklare brokjes.....

En inderdaad, SCS probeert een goede simulator te maken, alle lof.
Afbeelding
Kies als beroep iets wat je graag doet, dan hoef je nooit te werken.
Bart
Lid
Lid

Bericht door Bart »

Inderdaad, het gebruiken van mods is niet voor iedereen neergelegd, zeker niet met de halve kwaliteit die je vaak ziet. Maar toch wil elke "Truus uit Delft" persé met de meest ingewikkelde mods spelen.

Nu is het wel zo dat ik net mijn profiel wilde laden (heb gisteren al gespeeld met nieuwe patch, zonder problemen) en opeens weer een startgarage moest kiezen en op level 0 stond ;)

Backup-profiel teruggezet, voorbeeldweergave van profiel geeft level 25 aan en na het laden weer hetzelfde. Level 0...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”