Hallo,
Nu heb ik mijn spel geupdate naar versie 1.3. Niks aan het handje zou je zeggen.
Alle mods van te voren verwijderd.
Als ik bij profiel kijk en geinstaleerde mods is deze lijst leeg.
Zodra ik bij een Werkplaats kom om mijn truck te upgraden crashed het spel. dus ik selecteer wat ik wil doen, in dit geval tunen. Zodra ik op accesoires klik klapt het spel er uit.
Ook als ik bij de truckdealer kom en een nieuwe truck wil werkt Steam niet meer en moet worden afgesloten.
Iemand ervaringen mee??
Ik hoor het wel
Met vriendelijke groet,
Ruben
[ VRAAG ] Spel crashed na Update 1.3
-
- Lid
Re: Spel crashed na Update 1.3!!!!
Bij mij precies hetzelfde probleemRubenKorteland schreef:Hallo,
Nu heb ik mijn spel geupdate naar versie 1.3. Niks aan het handje zou je zeggen.
Alle mods van te voren verwijderd.
Als ik bij profiel kijk en geinstaleerde mods is deze lijst leeg.
Zodra ik bij een Werkplaats kom om mijn truck te upgraden crashed het spel. dus ik selecteer wat ik wil doen, in dit geval tunen. Zodra ik op accesoires klik klapt het spel er uit.
Ook als ik bij de truckdealer kom en een nieuwe truck wil werkt Steam niet meer en moet worden afgesloten.
Iemand ervaringen mee??
Ik hoor het wel
Met vriendelijke groet,
Ruben
Groetjes Ron
Kopieer de gamelog van de crash eens op het forum. Dan zouden we meteen moeten zien waar het aan ligt.
(in Mijn Documenten/Eurotrucksimulator 2 zit een bestandje genaamd game.log. Als je game nét gecrashed is staat de foutmelding helemaal onderaan. Dus laat met opzet je game crashen, en kopieer de laatste paar regels naar hier)
(in Mijn Documenten/Eurotrucksimulator 2 zit een bestandje genaamd game.log. Als je game nét gecrashed is staat de foutmelding helemaal onderaan. Dus laat met opzet je game crashen, en kopieer de laatste paar regels naar hier)
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
mod map leeghalen en kijken of dat het probleem is(anders uitschakelen ingame en kijken welke problemen geeft.
Heeft hij toch al gedaan?Ik ben benieuwd naar de log.Timmer schreef:mod map leeghalen en kijken of dat het probleem is(anders uitschakelen ingame en kijken welke problemen geeft.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
Re: [ VRAAG ] Spel crashed na Update 1.3
Geen save game met veel tuning en of extra trucks en nu geen mods meer en de extra tunning kan niet gevonden worden.
Maar zoals bart al zegt copie de game crash log hier is.
Maar zoals bart al zegt copie de game crash log hier is.