Dan kunnen ze beter deze doentruckboy6 schreef:nee, maar planner wou weten hoe het eruit zou zien in kleuren van Beets BV. misschien wel een MB MP4, maar is nog niet zekur
Truckboy's Garage
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Re: Maikel´s Garage
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
hoezo, MB MP4 is ook mooi hoor, maar aan de oude XF 105 euro 5 tippen allebij de wagens niet.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
- stefboy897
- Lid
ik ben het wel met mark eens tuurlijk is de mercedes een mooie auto maar Daf is toch het beste. En wat je over de 105 zij tjah mischien is dat wel een kwestie van tijd wie weet denk je er over 2 jaar heel anders over. Ik moet wel zeggen dat ik nog ff moet wennen aan dat nieuwe ontwerp van daf maar ik begin hem al steeds mooier te vinden.truckboy6 schreef:hoezo, MB MP4 is ook mooi hoor, maar aan de oude XF 105 euro 5 tippen allebij de wagens niet.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
ik ben er echt klaar mee joh, na 1 keer opnieuw beginnen (Zat in Lvl. 19) moet ik nu alweer opnieuw beginnen, zat net in Lvl. 25, echt **** joh.
Oke, Die bakwagen is met de nieuwe DAF XF, Ik vind hem trouwens er mooi en goed gelukt
I Am a Euro Truck Simulator Player!
echt ruk jonge, me game wil niet patchen, heb al 4 verschillende geprobeert, maar ze bblijven allemaal vasthangen, en dan heb ik er eindelijk een die het doet, wil me game niet meer opstarten.
hoe kan dit??
hoe kan dit??
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Weet ik niet misschien kunnen ze je bij bugs enzo van ets2 helpen
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
- stefboy897
- Lid
heb zelf ook problemen met patchen
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
nadat ik te horen kreeg dat ik failliet was, ben ik weer begonnen voor bedrijfen te rijden:
na 2 weken ben ik weg gegaan bij Van Straalen de Vries, kreeg echt alle kutritten, enigste voordeel wel dikke DAF onder me hol:
toen ben ik naar Frans Maas gegaan, daar hield ik het stuk langer vol, vooral leuke collega's, alleen was de wagen wat minder maar ach:
na 2 weken ben ik weg gegaan bij Van Straalen de Vries, kreeg echt alle kutritten, enigste voordeel wel dikke DAF onder me hol:
toen ben ik naar Frans Maas gegaan, daar hield ik het stuk langer vol, vooral leuke collega's, alleen was de wagen wat minder maar ach:
Ff vraagje hoe kan je bij Euro truck simulator 2 bij iemand werken of doe je gewoon snelle opdracht?
I Am a Euro Truck Simulator Player!