Let er wel op dat het dak van de Spacecab en de Superspace verschillend zijn gemapt op het template.
Bij de SSC zit de zijkant van het dak gewoon boven de zijkant van de cabine, maar bij de Spacecab zitten de zijkanten rechtsonder aan het dak geplakt.
suiker unie
Re: suiker unie
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
stom gemapt als ik eerlijk moet wezen,ik map altijd zodat het dak apart is en zijkant van dak hoort bij zijkant. dan kun je tenminste een fatsoenlijke skin erop zetten zonder al teveel problemen.
-
- Lid
ben je al bezig met de bulk?etskarst schreef:jep
Nog niet en word eerst ook nog niks want iklig met een hoge koorts op brd
Excuses voor de typfouten want ik zit op mn mob
Groeten
Groeten
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Succes en beterschap !
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport

-
- Lid
oke beterschap dan !etskarst schreef:Nog niet en word eerst ook nog niks want iklig met een hoge koorts op brd
Groeten
-
- Lid
al wat beter?etskarst schreef:Nog niet en word eerst ook nog niks want iklig met een hoge koorts op brd
Groeten
Jep maar ik kan geenbulk skinne want ik kan die base wem opene maar dan sbap k dr nix van dus ik gebruik altijd andere skins die ik downoad en ik snap niet veel van fie trailers
Je kan zien dat je neus nog verstopt is.etskarst schreef:Jep maar ik kan geenbulk skinne want ik kan die base wem opene maar dan sbap k dr nix van dus ik gebruik altijd andere skins die ik downoad en ik snap niet veel van fie trailers