He daar,
nadat ik een aantal jaren geleden WoS heb gespeeld, heb ik onlangs het besluit genomen om ETS2 te gaan spelen, nadat ik m in de winkel had zien liggen.
Nu ben ik al een aantal weken druk aan het rondrijden op de Europese/Afrikaanse wegen, en ook het spel aanpassen d.m.v. mods downloaden gaat me redelijk af, maar nu ben ik toch op een aantal dingetjes gestuit die ik mis in het spel! Waarom het er niet in zit weet ik niet, misschien dat SCS er niet aan gedacht heeft, of omdat het te moelijk is, maar wie weet dat een ervaren modder hier een uitdaging in ziet:
1. Drempels.....voor elke vrachtwagenchauffeur/touringcarchauffer (ikzelf) een drama....
2. Tolsystemen in Duitsland en Oostenrijk
3. Douane controles....politiecontroles... ik zie alleen maar vaste flitspalen staan en het lijkt mij een extra uitdaging dat er ook mobiele controles zouden zijn, en hoe zwaarder de overtreding, hoe hoger de boete en evt zelfs inbeslagname van je truck....?
4. In WoS stond er geregeld een politieauto aan de kant van de weg, waar zijn ze in ETS2??
5. Binnendoor weggetjes, maar ik heb begrepen dat er hard aan gewerkt wordt in de nieuwe upgrade van TSM
6. Files, ongevallen en winterse omstandigheden......ik weet dat er een wintermap is, maar ik heb geen zin om de hele tijd in de winter rond te rijden, dus aanpassing van seizoen zou prettig zijn, maar ongetwijfeld lastig...7
7. schade en viezigheid aan de auto, die je bij een wasstraat weer zou kunnen afwassen/poetsen/repareren
8. Een tankstation in Luxemburg, waar de dieselprijzen nog enigzins betaalbaar zijn in vergelijking met andere Europese landen
Dit zijn zomaar een paar ideetjes/dingen die mij in de kop zijn geschoten, en ik graag wilde delen! Ik weet dat minstens 6 van bovenstaande met een simpele verklaring weer de grond ingetrapt worden, maar mocht 1 of 2 haalbaar zijn, dan daag ik de modders uit om hier mee aan de slag te gaan!
Groetjes Mac M.A.N
ps ik ben geen modder/skinner dus ik heb echt geen idee of het moeilijk is, dus daar big RESPECT voor zij die ETS2 nog mooier maken.....
Kleine dingen die ik mis.....
-
- Lid
Kleine dingen die ik mis.....
Don't hate the game, it hates you already!!!
- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Re: Kleine dingen die ik mis.....
Heb het voor je verplaatst naar goede subforum 

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
-
- Lid
-
- Lid
1) laat maar komen
2) RL heeft dat ook dus, maken die handel
3) idem 2
4) de ETS 2 politie word onderbetaald en heeft er geen, dus boetes krijgen en de politie sponseren jongens
5) ben ik gerust in dat dat in de verre toekomst komt
6) files, wat is dat in ETS2, die mogen er dus ook in
7) schade, vuil, wasstraat en vooral seizoenen, laat maar komen
8) goedkoper tanken, wat is dat tegenwoordig?
ik sta hier achter, maar tijd brengt raad en mods, wie weet
2) RL heeft dat ook dus, maken die handel
3) idem 2
4) de ETS 2 politie word onderbetaald en heeft er geen, dus boetes krijgen en de politie sponseren jongens

5) ben ik gerust in dat dat in de verre toekomst komt
6) files, wat is dat in ETS2, die mogen er dus ook in
7) schade, vuil, wasstraat en vooral seizoenen, laat maar komen
8) goedkoper tanken, wat is dat tegenwoordig?
ik sta hier achter, maar tijd brengt raad en mods, wie weet
- stefboy897
- Lid
eigenlijk allemaal wel goede ideetjes vooral met dat schade en viezigheid zal mooi zijn. Maar je bent nog 1 belangrijke vergeten. JE EIGEN TRUCKS TEGEN KOMEN!! dat kon in 18 WOS pttm wel waarom nu niet? alleen je truck in beslag nemen? dat vind ik zelf dan weer niet zo,n goed idee want dat zal best irritant zijn als je steeds je truck kwijt raakt. voorderest zijn het allemaal wel goede ideen vind ik 

Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
-
- Lid
Een truck word alleen maar in beslag genomen als je je negatief saldo niet aanvult dus laat dat er maar in
ja, eigen trucks zien moet eigenlijk op de eerste plaats staan
ja, eigen trucks zien moet eigenlijk op de eerste plaats staan
- Richard980
- Lid
- Contacteer:
Hoop dat het komt, maar miss is het leuk dat je meer met je bedrijf moet kunnen; zoals eigen trailers. Net zoals eigen martiaal. En dan ook tuning opties die op de truck zitten ook met die trailers te doen.
WAT? ZWARTE KAT!
- stefboy897
- Lid
wat nattuurlijk ook wel mooi zou zijn is dat als je bijvoorbeeld een andere luchthoorn er op zet dat je dan ook echt een ander geluid hoort.
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Dat is mijn nummer 1Richard980 schreef:Hoop dat het komt, maar miss is het leuk dat je meer met je bedrijf moet kunnen; zoals eigen trailers. Net zoals eigen martiaal. En dan ook tuning opties die op de truck zitten ook met die trailers te doen.

- scaniav8boy
- Lid
- Contacteer:
uhm het hoort mischien niet bij deze onderwerp
maar ik heb een vraag:
ik heb nu 3 auto's en 2 daarvan scania's 1 waar ikzelf mee
rij. maar de volvo en mijn eigen scania kan ik gewoon upgrade
en als ik op die andere scania klik en hem wil upgrade of verkopen
wil loopt het spel vast wie o wie kan mij mischien helpen met dit
probleem ?????
mvgr hendrik