Wit stuur

Gesloten
Snorre
Lid
Lid

Re: Wit stuur

Bericht door Snorre »

Calzone schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er in dat stuur veel tijd zit hoor, zo'n modelletje is zo gefixt of gejat en iig in de oudere Zmodelers was mappen ook geen kunst. Ja, ik heb het met de nieuwe Zmod ook geprobeerd, maar daar ben ik nog niet uitgekomen.

Daarnaast, er zijn mods in de omloop waar tien keer zoveel werk in heeft gezeten t.o.v dat stuurtje en die modders releasen hun mods ook.

Dus er zit erg veel werk in en jatten dat doet mijn vriend Peerke145 niet daar kunnen vele mensen hier over mee praten zo zit Peerke145 niet in elkaar.
Deze jonge heeft veel voor elkaar gemaakt in het wereldje van de trucksim.

Dus een beetje respect had ik toch op zijn minst verwacht van jou als je over gejat begint.
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
frisianbear
Lid
Lid

Bericht door frisianbear »

Calzone schreef:Ik kan me niet voorstellen dat er in dat stuur veel tijd zit hoor, zo'n modelletje is zo gefixt of gejat en iig in de oudere Zmodelers was mappen ook geen kunst. Ja, ik heb het met de nieuwe Zmod ook geprobeerd, maar daar ben ik nog niet uitgekomen.

Daarnaast, er zijn mods in de omloop waar tien keer zoveel werk in heeft gezeten t.o.v dat stuurtje en die modders releasen hun mods ook.
+1 @snorre

Als het dan toch zo makkelijk is dan snap ik jou antwoord niet helemaal want dan had jij dat al als 1ste gefixt moeten hebben ( doe gewoon normaal joh en respecteer een ander ), en zijn mensen tegenwoordig verplicht om iets door te geven want die regel heb ik dan ergens gemist.

En hoeveel werk ergens wel of niet inzit dat maakt niks uit of je het voor jezelf houd of publiek maakt.
Afbeelding
Calzone
Lid
Lid

Bericht door Calzone »

Ik zeg toch ook niet dat hij het gejat heeft? Ik heb zijn werk gezien, ik zal ook nooit beweren dat hij het gejat heeft, Ik zeg alleen dat het excuus voor het niet releasen van zijn mods omdat het veel tijd kost grote onzin is. Ik heb voor race simulaties 3D modellen gemaakt en gemapt, ik weet hoe veel tijd het kost om zo iets te maken, en geloof me, als je het truukje door hebt is het zo klaar. Als Oleg, de maker van Zmod3, het mappen in Zmod3 niet onnodig ingewikkeld had gemaakt dan had ik dit ook zo voor je gemaakt.

Ik ben van mening dat als hij dan z'n spullen zo graag voor zichzelf houd, dat ie het ook niet in video's en foto's openbaar moet gaan maken, houd het dan 100% privé.
monkeysven
Ere-Lid
Ere-Lid

Bericht door monkeysven »

Een discussie is oke, maar houdt het rustig jongens ;)
Cojones and Monkeysven, Trucksimulators.nl Trolling Team.

[quote="Scaniaboyy8"]Rook spuiten? Tjoene? FTW![/quote]

[quote="VolvoFH"]Pagga Brother :mrgreen: :mrgreen: :thumbup: :thumbup:[/quote]

Afbeelding
jarnelieftink13
Lid
Lid

Bericht door jarnelieftink13 »

steefie schreef:Ik heb er zelf 2 voor scania 3 spaaks en voor daf 4 spaaks maar jammer genoeg moet ik ze prive houden sorry ik ga de naam ook niet vermelden want dan word daar gezeurd ik zal met diegene overleggen of ik m naar jouw door mag sture ( eigenaar van dit topic)

mvg steefie
sorry hoor maar waarom plaats je nou de deze reactie om andere mensen een beetje lekker te maken dat je er 2 hebt plaats het dan gewoon niet
ether piraten aan de macht
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

ja, pm hem dan gewoon, er zijn zat anderen die hem ook willen (Zoals ik :oops: )
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
steefie
Lid
Lid

Bericht door steefie »

reactie verwijderd.

alleen maar negatieve reacties ik probeer alleen hem maar te helpe hoor
nivek
Lid
Lid

Bericht door nivek »

jij zorgt voor die negatieve reactie's want jij zegt dat je er 2 voor scania hebt en 1 voor DAF.
en andere willen dat dan ook als je dat bekend maakt.
stefboy897
Lid
Lid

Bericht door stefboy897 »

Nivek ik ben het deels met je eens hoor als je er 1 hebt gemaakt en je wilt hem privé houden zeg het dan gewoon niet maar aan de andere kant hebben zij het gemaakt en niet jij Tuurlijk als ik de maker was had ik hem ook public gemaakt maar kom op bepaal jij wat hij moet doen ofzo? Als hij hem privé wilt houden respecteer dat dan het is zijn mod niet de jouwe
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
truckboy6
Lid
Lid

Bericht door truckboy6 »

dat ben ik wel met je eens
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Overig”