deense achter bumper
Re: deense achter bumper
dat is de truckshop versie 4 mod en die is locked en dus kan problemen geven met andere mods.
In de Truckshop V4 zitten wel lampen die op die bumper kunnen Dat zijn die Ledlampjes die ook in de zonneklep zitten. Als je daar enkele van onder elkaar zit krijg je vanzelf een vierkante vorm.
Het enige probleem met die bumper is dat die niet mee te kleuren is
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
ik heb ook truck shop v4 mod maar ik kan wel gwn een standaard kleur of ik pak een skin die er bij past en je hebt helemaal onderaan lampen die wel voor deense achterbumpers zijn en een stuk daarboven ook maar die zijn iets anders
Inmiddels is er V 5.
Maar dan werkt rem,knipper en achteruitrij ligt toch nietBart schreef:In de Truckshop V4 zitten wel lampen die op die bumper kunnen Dat zijn die Ledlampjes die ook in de zonneklep zitten. Als je daar enkele van onder elkaar zit krijg je vanzelf een vierkante vorm.
Liever 8 in een V als 6 in plee
wel die lanmpen zijn speciaal voor die bumer dat zijn rem, gewoon en knipper licht
Jawel, van elk soort lamp (ik zie dat er in V5 inderdaad ook vierkante en ronde achterlichten zijn) Heb je een witte versie, rode versie, oranje, twee knipperlichtversies en een stroboversie.stephanv8 schreef:Maar dan werkt rem,knipper en achteruitrij ligt toch nietBart schreef:In de Truckshop V4 zitten wel lampen die op die bumper kunnen Dat zijn die Ledlampjes die ook in de zonneklep zitten. Als je daar enkele van onder elkaar zit krijg je vanzelf een vierkante vorm.
De bumper is in V5 ook mee te kleuren, maar de alpha klopt voor geen meter waardoor de bumper veel lichter is dan de rest.
Ik heb in ieder geval wel aangeboden aan Maghetto om de mod in het Engels te vertalen. Ik raad hem sowieso aan iedereen aan, want het is een verschrikkelijk handige mod, nu ook met verschillende hookups in de grille en achterop de cabine. Je hoeft dus niet meer bij je spiegels of je opstapjes te zijn om lampjes te plaatsen. Je moet wel even door de Italiaanse kitsch kijken
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
is ie ook aanpasbaar of is ie ook al locked ?
ok ,bedankt voor het antwoord.