Truckboy's Garage
Re: Maikel´s Garage
Ja, je je moet 2 dds'en aanmaken. Van die lichtbak maak je nog een betsandje van zeg maar in zmod. En de map je dan in je nieuw gemaakt ddsje,.
zou je daarbij willen helpen want het lukt mij niet. als ik de dds in zmodeler wil zetten, komt hij er niet in.rick728 schreef:Ja, je je moet 2 dds'en aanmaken. Van die lichtbak maak je nog een betsandje van zeg maar in zmod. En de map je dan in je nieuw gemaakt ddsje,.
PS: moet dit ook bij de lampen, want dat zijn ook licht night.
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
op verzoek van planner van beets bv ben ik begonnen met een DAF XF 105 Euro 6 combi. screens komen later
- stefboy897
- Lid
oke ben erg benieuwd
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
hij is nog lang niet af. komt ook nog henger met koiaap achter
- stefboy897
- Lid
ziet er al goed uit. Volgens mij heb je een primeur! de eerste daf xf 106 in ets2
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
- jarnelieftink13
- Lid
not die bestaat al langstefboy897 schreef:ziet er al goed uit. Volgens mij heb je een primeur! de eerste daf xf 106 in ets2
ether piraten aan de macht
- stefboy897
- Lid
echt waar? ik heb hem nog nergens gezienjarnelieftink13 schreef:not die bestaat al langstefboy897 schreef:ziet er al goed uit. Volgens mij heb je een primeur! de eerste daf xf 106 in ets2
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
ja, die van van der heuvel is dit, ga hem helemaal veranderen.stefboy897 schreef:echt waar? ik heb hem nog nergens gezienjarnelieftink13 schreef:not die bestaat al langstefboy897 schreef:ziet er al goed uit. Volgens mij heb je een primeur! de eerste daf xf 106 in ets2
ga ook nog en trekker maken met deze cabine, en dan in space cab vorm, ga die van Albert Keijzer proberen na te maken.