Pedalen G27 instellen.
Re: Pedalen G27 instellen.
je koppelings-as dode hoek schuif iets naar rechts zetten net zover totdat je het fijn vind,persoonlijk heb ik met mijn g25 geen problemen met originele instellingen.
-
- Lid
Helpt ook niet! 

-
- Lid
Ik heb iets ontdekt maar weet niet of dit het kan zijn.... in de profiler kan ik dus ook niet het gaspedaal in stellen. Zou dit dan een installatie probleem zijn? Ik kan wel de versnelling en de rem selecteren maar de versnelling zit op de plaats van het gas
-
- Lid
Ik heb dus alles proberen te veranderen in Ets2 maar niks helpt het koppelings pedaal is veeeeeeel te gevoelig en de motor slaat steeds af 

Was bij mijn G25 ook, is niks aan te doen.
-
- Lid
He? Hoe doen al die anderen dat dan? Wij zijn toch niet de enige die schakelen?
Miss kun je beter je stuur ff opnieuw configureren en kalibreren enzo dat lost ook al een hoop op want je hoeft soms maar perongeluk 1 vinkje te zetten en je hele stuur flipt.

-
- Lid
Ok ja dat kan ik nog wel eens proberen! Als iemand nog iets anders weet hoor ik dit heel graag 

Ik heb geen enkel probleem met die koppeling hoor soms valt ie wel ens uit als ik em te snel oplaat komen
-
- Lid
Ja na een her installatie gaat het beter maar het is wel iets wat stug. Je moet echt heel precies zijn anders valt hij uit!