hallo Allemaal.
ik kan niet alle mods downloaden hiero, omdat sommige rar. bestanden zijn. terwijl ik scs. bestanden moet hjebben.
Ik had de Win-Rar geinstalleerd, ik krijg het nog niet voor elkaar hoe het werkt.
Ook niet hoe het wordt uitgelegt bij FAQ.
Zijn er ook vrijblijvende trucks? dat je zoveel als je wil in je showroom kan zetten?
Ik zoek nog vervangende trucks voor:
- Runner A/B/C
- Valiant B/C
- Swift B
- Majestic C
Graag dikke skins op de trucks.
ook zoek ik nog trailers, het liefste vrijblijvend.
PM me gauw als je wat weet, of als je het voor me wilot overzetten na scs. bestand.
roelof
mods
Re: mods
eey mensen kan iemand mij misschien helpen zou graag een auto willen hebben op het forum van eckhardt trasport diepenveen holland in het grijs de auto en dan de belettering in het licht blauw en dan is het mooist en het echts om een volvo truck te doen en dan met een mooie zooi lampen
wat mijn vraag is wie dit kan maken en wie me hier mee wil helpen en dan mag je het ook wel in het form zetten bij trucks dat meerdere mensen het kunnen downloaden is wel een leuk idee
hoor graag van jullie wie het kan
mijn mailadres kun je in PM vragen
alvast bedankt voor je medewerking,
mvg,
nick
ModEdit door Phantom: Plaats je verzoeken de volgende keer bij Request en niet bij iemand anders in zijn topic, dat is behoorlijk onbeleefd.
wat mijn vraag is wie dit kan maken en wie me hier mee wil helpen en dan mag je het ook wel in het form zetten bij trucks dat meerdere mensen het kunnen downloaden is wel een leuk idee
hoor graag van jullie wie het kan
mijn mailadres kun je in PM vragen
alvast bedankt voor je medewerking,
mvg,
nick
ModEdit door Phantom: Plaats je verzoeken de volgende keer bij Request en niet bij iemand anders in zijn topic, dat is behoorlijk onbeleefd.
Laatst gewijzigd door Phantom op wo 21 okt 2009, 10:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voor je eigen Privacy email adress verwijderd. Je kunt hem iemand in PM laten weten, zo voorkom je ongewenste emails.
Reden: Voor je eigen Privacy email adress verwijderd. Je kunt hem iemand in PM laten weten, zo voorkom je ongewenste emails.