DXTBmp probleem
DXTBmp probleem
als ik een colorDDS. bestand in wil zetten krijg ik een foutmelding. ik heb het al met verschillende trucks geprobeert. weet iemand hoe dit komt
- s.strijk
- Lid
- Contacteer:
Re: DXTBmp probleem
sleep je ze vanuit winRAR of kopier en plak je ze?
ø„¸¨°º¤ø„¸¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨
¨°º¤ø„¸HardStyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨HOLLAND¨°º¤ø„¸
¨°º¤ø„¸HardStyle¸„ø¤º°¨
¸„ø¤º°¨HOLLAND¨°º¤ø„¸
ik sleep ze
ik sleep ook en dan doet tie het wel en als ik dan naar send to editor doe komt tie in paint geskint en dan opslaan en dan wil ik reload after edit doen en dan verandert de skin niet naar mijn zelf gemaakt skin dat is mijn probleem met Dxtbmp
dat was bij mij ook als je bij het kleurprogamma op save ase klikt moet je heem wel opslaan in je bitmap dxtbmp
LouisD schreef:Wat is er kansloos ?
ik ben nu iets verder ik hem nu mijn eigen skin met reload after edit maar nu krijg ik hem neit in de game ik ga naar map verhicle en dan scs van maken maar dan heb ik helemaal geen truck meer in de game alleen de standaard
- Hufschmied
- Lid
Better is you work with Paint net then you must does'n use DXTBMP
MVH hoe heb je je eerste problem opgelost ik heb dat ook.
voor koen ik zou niet weten wat het is
voor koen ik zou niet weten wat het is
MIJN PC
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
*Windows 10 pro 64
*Samsung SyncMaster t220
*Corsair Obsidian 750D
*Asus Rampage III Extreme x58
*Intel Core I7 980X 5 ghz
*Corsair H80I
*Kingston 12 GB 1600 Mhz
*Msi gtx 970 Gaming 4g
*Samsung 840 pro 250 gb/Samsung f1 HHD 1.5TB
*Harman Kardon 5.1
*logitech g110
*razer Emperator 4g
*AmBx
Ik pak eerst de truck bestand uit dan bewerk ik de desbetrefende skin als hier onder vermeld en dan pak ik hem weer in zoals hier onder vermeld als ik ga slepen zoals jullie zeggen kan je na skin bewerken niet meer opslaan want dat gaat hij automatische extreem inpakken waardoor je truck niet meer werkt in het spel doe maar eens kijken naar de bestands grote als je het op jullie manier doet je zult zien dat de grote van je bestand verschild.
Uitleg:
Je Start dxtbmp op dan "open" je in dxtbmp je skin dan in dxtbmp "send to editor" die staat bijvoorbeeld ingesteld op Gimp of Paint je laat dxtbmp op de achter grond staan (niet weg kruisen dus).
Dan ga je in gimp of paint jou te maken skin over de andere skin tekenen of plakken SLA JE WERK WEL VAAK OP anders kun je over nieuw als het vast loopt.
Als je klaar bent met je skin sla je deze op GEEN NAAM AAN PASSEN ALS JE DAT DOET.De standaard naam is norm.
Na het opslaan laat je paint op de achter grond staan en ga je weer naar dxtbmp daar doe je "reload after edit" Dan sla je dit vervolgens op.
Ik doe zelf "opslaan als" want dan kan ik zelf het formaat aanpassen dxt1 of dxt3 of dxt5.
Zorg er wel voor dat je wel weet wat de bestaande skin formaat is handig hulp middel hier voor is irfanview.
Als je de skin in de juiste formaat en juiste naam (naam oude skin die je wil vervangen) hebt opgeslagen voeg je deze toe aan je truck dat sla je vervolgen op als de naam die jij maar wilt.
"Pas als je de skin hebt op geslagen kun je paint en dxtbmp afsluiten".
met winrar op slaan moet je het volgende instellen.
Archief formaat <====>"zip"
Compressie methode <====>"opslaan"
bij werk methode <====>"toevoegen en bijwerken"
LET OP dit is het belangrijkste in het blauwe balkje tijden het op willen slaan staat de lokatie en de naam wat en waar je het op wilt slaan achter de naam staat een punt en dan ZIP (********.zip) verander de zip in scs (********.scs) dan kun je opslaan.
Hoop dat het nu duidelijk genoeg is om het werkende te krijgen veel succes.
Laat het even weten of het nu gelukt is.
Uitleg:
Je Start dxtbmp op dan "open" je in dxtbmp je skin dan in dxtbmp "send to editor" die staat bijvoorbeeld ingesteld op Gimp of Paint je laat dxtbmp op de achter grond staan (niet weg kruisen dus).
Dan ga je in gimp of paint jou te maken skin over de andere skin tekenen of plakken SLA JE WERK WEL VAAK OP anders kun je over nieuw als het vast loopt.
Als je klaar bent met je skin sla je deze op GEEN NAAM AAN PASSEN ALS JE DAT DOET.De standaard naam is norm.
Na het opslaan laat je paint op de achter grond staan en ga je weer naar dxtbmp daar doe je "reload after edit" Dan sla je dit vervolgens op.
Ik doe zelf "opslaan als" want dan kan ik zelf het formaat aanpassen dxt1 of dxt3 of dxt5.
Zorg er wel voor dat je wel weet wat de bestaande skin formaat is handig hulp middel hier voor is irfanview.
Als je de skin in de juiste formaat en juiste naam (naam oude skin die je wil vervangen) hebt opgeslagen voeg je deze toe aan je truck dat sla je vervolgen op als de naam die jij maar wilt.
"Pas als je de skin hebt op geslagen kun je paint en dxtbmp afsluiten".
met winrar op slaan moet je het volgende instellen.
Archief formaat <====>"zip"
Compressie methode <====>"opslaan"
bij werk methode <====>"toevoegen en bijwerken"
LET OP dit is het belangrijkste in het blauwe balkje tijden het op willen slaan staat de lokatie en de naam wat en waar je het op wilt slaan achter de naam staat een punt en dan ZIP (********.zip) verander de zip in scs (********.scs) dan kun je opslaan.
Hoop dat het nu duidelijk genoeg is om het werkende te krijgen veel succes.
Laat het even weten of het nu gelukt is.