Heb al verschillende toffe ritten gehad zeker met vieuw 8
Is voor mij relaxer en 'k rij eenvoudig automatisch OF beter gezegd reed want heb nu regelmatig powerverlies; toerental en snelheid zakken zo naar beneden
Soms helpt stoppen soms niet dus de fun is eraf
Alle bekende mappen verwijderd evenalsde patch naar 1.3
Was dit de oorzaak ook bij hernieuwde installatie hetzelfde, een bekend probleem?
Reed reeds in level 12 het heeft dus een poosje goed gegaan maar zo raak 'k er niet meer....
Verlies vermogen
-
- Lid
Re: Verlies vermogen
Vreemd, reageert je toetsenbord dan niet? dat die versleten is dat als je dan op 't gas drukt hij niets doet? 

- henkiehenk
- Lid
eens langs de garage en reparatie van je truck 

-
- Lid
@Ludy, dat had ik bij de eerste start van het spel, voor het gemak had ik ook op automaat gezet en had ook dat vermogen verlies, daarna met schakelen gaan spelen en niet meer gehad
Ik speel op realistisch automatisch met m'n Scania R480 en heb daar niet echt last van, en als die teveel zakt effe op de motorrem dat je versnelling lager gaat helpt goed. Ik heb het dan wel over een helling, op de snelweg blijft die meestal wel rond de 89km/u soms eens 92 dan eens 87 maarja, das normaal. VB: als de snelheid naar de 75km/u gaat en die zit nog in z'n 12 effe op motorrem en die gaat dan wel naar 11, helpt een stuk 

-
- Lid
ik haalde zelfs geen 30 en hij zakte weer in, wss was er ergens een instelling verkeerd, maar bij mij opgelost door zelf te schakelen
Tasmanian_Devils_Bro schreef:ik haalde zelfs geen 30 en hij zakte weer in, wss was er ergens een instelling verkeerd, maar bij mij opgelost door zelf te schakelen
Dat is idd niet normaal, ik heb eerder het gevoel dat ik met een zwaardere onderweg ben dan een R480, heb deze het meest gekocht omdat het een Euro 6 is en is nog geen R730 vrijgespeeld had, en achterna een zwaardere motor is onrealistisch.
Dus deze blijft in m'n bedrijf tot deze 100.000 km heeft

-
- Lid
Dit heb ik ook weleens gehad kon ook niet meer naar 12de versnelling schakelen.
Later bleek dat ik te veel schade had gereden
Later bleek dat ik te veel schade had gereden

Heb "oud USB " toetsenbord terug in gebruik en probleem van de baan
Kan terug rustig rondknarren zonder terugval van deze aard....

Kan terug rustig rondknarren zonder terugval van deze aard....
Ik zou ook eens naar je schade kijken... Boven een bepaald percentage begint je truck het af en toe te begeven 

Gebruik toch Photoshop, met je Paint...