is het mogelijk om het openen van een link in te stellen als "blank" zodat deze open gaat in een ander kader?
is het mogelijk om het forum gedeelte "downloads" zo in te stellen dat we kunnen antwoorden op de post, en zo eventuele problemen ed aan de persoon zelf te vragen?
het forum: een vraagje
-
- Lid
Re: het forum: een vraagje
Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
- scaniaforlive
- Lid
- Contacteer:
Dan moet je dus meer posten
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
My Sport Is Transport
ja en dat is rond de 50 60 postsWezlke schreef:Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Dat was altijd inderdaad, dat je 2 berichten gepost moest hebben voordat je een pm kon versturen. Dit is echter inmiddels afgeschaft.Wezlke schreef:Kan niet altijd want je moet een minimum aantal post hebben voordat je kan pmen....jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Inderdaad, wij hebben dit al eens eerder besproken in het team, maar vanwege de reden dat het te onoverzichtelijk zou gaan worden, hebben we besloten dit niet te doen. Vandaar dat dit topic gesloten kan worden.jztrucking schreef:Nee als dat gebeurt bij downloads word er veel gezeurd denk ik.. pm/pb kan altijd nog. en is veel overzichtelijker.
Topic gesloten Dit topic is nu gesloten, heb je nog vragen en/of wil je het graag weer geopend zien? Stuur een bericht naar één van de admins/moderators o.v.v. reden van heropening en een ingesloten topic-link. |