Werkt truckstop ook met de TS map ?
en wat houd het in zijn er langs de snelweg extra's ?
Truckstop v3 ?
-
- Lid
Re: Truckstop v3 ?
Chris, waar is die truckstop ergens te vinden? wil je me de link doorsturen
ik wil die wel eens uitproberen
Edit:
Chris, ik vind wel een mod truckshop v3, deze heb ik er weer uitgekegeld, werkte niet samen met verschillende mods die ik heb
merk nu wel dat er een aangepaste mod is, gedaan door Bart Van Ham, deze heb ik nog niet getest
ik wil die wel eens uitproberen
Edit:
Chris, ik vind wel een mod truckshop v3, deze heb ik er weer uitgekegeld, werkte niet samen met verschillende mods die ik heb
merk nu wel dat er een aangepaste mod is, gedaan door Bart Van Ham, deze heb ik nog niet getest
-
- Lid
Oke ik bedoelde ook de aangepaste mod van Bart ik zag hem vandaag staan in de download topic
Omdat de originele mod hier niet staat had ik er eigenlijk een plaatje bij moeten zetten ja,ik zal eht nog doen.
In de truckshop mod zitten heel veel lichtopties voor de Scania. heeft niks met maps te maken.
Bijna heel de cabine zit vol met hookups waardoor je dus op erg veel plekken lampjes kan plaatsen. Je hebt verschillende vormen LEDlampjes met veel functies. Onder andere stroboscoopledjes, remlichten, en knipperlichten waardoor je dus ook bijvoorbeeld knipperlichtjes op je spiegels kunt zetten, stroboscooppitjes in de grille of knipperlichten op de achterkant van je cabine.
Ook zitten er wat verschillende uitlaten bij, ook staande. En chassisafdekplaten.
Plus een extra cabine en chassis zodat je kunt kiezen of de grille in cabinekleur is of niet.
Erg handig, maar in de originele mod zaten wat rare dingen zoals Lamborghinivelgen, gejatte skins en nummerplaten met "kermisverlichting" :p die heb ik eruit gehaald.
je kunt wel zien dat het door een Italiaan is gemaakt haha. maar omdat we daar in NL niet zo veel mee hebben heb ik de mod wat aangepast.
In de truckshop mod zitten heel veel lichtopties voor de Scania. heeft niks met maps te maken.
Bijna heel de cabine zit vol met hookups waardoor je dus op erg veel plekken lampjes kan plaatsen. Je hebt verschillende vormen LEDlampjes met veel functies. Onder andere stroboscoopledjes, remlichten, en knipperlichten waardoor je dus ook bijvoorbeeld knipperlichtjes op je spiegels kunt zetten, stroboscooppitjes in de grille of knipperlichten op de achterkant van je cabine.
Ook zitten er wat verschillende uitlaten bij, ook staande. En chassisafdekplaten.
Plus een extra cabine en chassis zodat je kunt kiezen of de grille in cabinekleur is of niet.
Erg handig, maar in de originele mod zaten wat rare dingen zoals Lamborghinivelgen, gejatte skins en nummerplaten met "kermisverlichting" :p die heb ik eruit gehaald.
je kunt wel zien dat het door een Italiaan is gemaakt haha. maar omdat we daar in NL niet zo veel mee hebben heb ik de mod wat aangepast.
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
oke bedankt voor de heldere uitleg
maar de naam is wel verwarrend ik dacht aan een cafe langs de snelweg
ga wel uitproberen wel heb ik TC mod met heel veel tuning opties gaat dat wel samen ?

ga wel uitproberen wel heb ik TC mod met heel veel tuning opties gaat dat wel samen ?
Waarschijnlijk niet, in de Megamod zitten veel leuke niet-verlichting opties, maar in de Truckshop zit veel betere verlichting.Chris_ibanez schreef:oke bedankt voor de heldere uitlegmaar de naam is wel verwarrend ik dacht aan een cafe langs de snelweg
![]()
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
-
- Lid
net getest, ik kan elk bolletje wel selecteren maar zie geen accesoires, deze vecht wss met andere mods, mss de mega mod van TC die werkt gelijkaardig
Je kan vogens mij maar 1 tuning mod per merk zo is het bij mij dan anders krijg ik ook niks als ik et bolletje selecteer.
-
- Lid
zal morgen eens kijken zonder de megamod, had net alles afgesloten
Nee hoor, ik heb er drie in staan maar de volgorde van inladen is wel belangrijk, en dan natuurlijk opletten met wat je aanklikt, maar zo haal ik wel de dingen eruit die ik graag wil.rick728 schreef:Je kan vogens mij maar 1 tuning mod per merk zo is het bij mij dan anders krijg ik ook niks als ik et bolletje selecteer.
XXW__Anbauteile_Mega-Mod_by_TC.scs
XXX__MAN_mod_by_petr.voltr.zip
XXXX__man_light_tuning_v0.1.scs
Zie http://www.trucksimulators.nl/forum/vie ... 3&start=10 maar ik snap dat het allemaal heel persoonlijk is wat je wilt.